kolibrilina 2008.12.14. 00:46

Húú

most vettem észre, hogy vannak új sablonok, úgyhogy átöltözött a blogom. Kissé elkeserítő, hogy még mindig az alap sablonoknál tartok, de vélhetően sosem fogok rájönni, hogy hozzak létre újat. A nemes elhatározásomból, hogy megtanulok html-ezni nem lett semmi. Ha addig, míg volt időm, nem csináltam, mostmár pláne nem fogom.:P Pedig jó terv volt. Ez mindenesetre történelmi pillanat. Bár pont ma gondolkoztam rajta, hogy a címet ne változtassam e meg, aztán rájöttem, hogy ez így jó. Viszont ezzel a sablon váltással úgyis más lett.

Na mindegy. Egyelőre jó nekem ez így, de lehet, hogy visszarakom majd. Igazából tényleg rá kellene jönni, hogy lehet variálni a dolgokat...

Nem ártana ha írnék valami használhatót, de nincs hozzá kedvem. Épp ott tartok, hogy összeszedem magam, nem érdekel semmi, erős vagyok és optimistább leszek. na jó, igazából csak próbálom megfejteni, hogyan is lettem ilyen. Még jó, hogy írok naplót.:P Hasznos. Lesz. Remélem. Eddig ugyanis semmi.:P

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr97821615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása