kolibrilina 2009.01.02. 23:21

2009

Gondolkozom, hogy örömködjek e itt azon, hogy elmúlt egy év. Azt hiszem, senki nem várja ezt tőlem. Egyrészt, mert  keveseket érdekel, egyáltalán élek e, másrészt meg, mert aki kicsit is figyelt az elmúlt hmm, immáron évek során, annak tudnia kell, mennyire tesz engem boldoggá az idő múlása... Úgyhogy, egyszerűen nem fűzök az új évhez semmit. Még fogadalmakat is elfelejtettem tenni, nem mintha bárki is megtartaná őket, így én sem. 

A szilvesztert Pattinál töltöttem, ezen, ide túl sokat nincs mit fejtegetni. Keddtől csütörtökig tartott a kiruccanás, és, mint mindig, nagyon jó volt. Majd egyszer mesélek Pattiról. Illetve nem, mert még elbízza magát.:) 

Új szenvedélyünk a Twilight. (Azért többes szám, mert szenvedélyeink valahogy mindig egyeznek, ami lényegesen könnyít mindent. Például, nem botránkozunk, ha a másik sikítani kezd bizonyos képek láttán...;)) Megnéztük a filmet 2x is, sőt, fogjuk még, de elbújhat a könyv mellett. Film: túl érzelem mentes. Mindaz, ami a könyvben gyönyörűen le van írva, egyszerűsített formában került vászonra. Viszont a pasitól (Vagyis Edward Cullen, a vámpír, megformálója Robert Pattinson), nem túl meglepő, el vagyunk ájulva..:P A Bella-t alakító csaj, valami Kristen, csak simán irritáló. Benne még annyi érzelem sincs, amennyit belevittek a filmbe. Sok rész kimaradt (amiben semmi új nincs, de pont a fontosabb részeket hagyták ki, illetve írták át annyira, hogy elveszik a varázsa) és így nem tud kibontakozni semmi. De, a pasi miatt megéri megnézni.:P És azért van 1-2 jelenet, ami így is nagyon szép. Nem tudom, fogják e szinkronizálni, én mindenesetre úgy biztosan nem nézem meg. Robert hangszíne annyira szép, hogy nagyon zavarna egy új hang. A könyv: Sok kritikát olvastam róla. Jót is, meg rosszat is. Az én véleményem vegyes. Tény, hogy nem tudtam letenni. Vannak könyvek, amik nem engedik meg. Ez olyan. Az eleje nem tetszett, mert annyira sablon, hogy Bella 2 bal kezes/lábas, de mégis ő intézte a dolgokat, míg az anyjával élt, mert az meg nagyra nőtt gyerek. Tiszta Neveletlen hercegnő naplója.:P Ami "ifjúságom" kedvenc ifjúsági sorozata volt, így ez igencsak zavart. Aztán belendult a dolog. De ami viszi, az a gyönyörű, a valóságban nem létező szerelem. Nem csak azért, mert Edward vámpír. Egyértelműen azért olvassák ennyien, mert mindenki ilyen szerelemről álmodozik, stb. Nincs mély mondanivalója a könyvnek, de szerintem nem az irodalom nagyjaihoz kell hasonlítani. Személy szerint az ifjúsági könyvek kínálatához, illetve a romantikusokhoz hasonlítom, és előbbiekhez mérve, magasan jobb, utóbbiak között pedig megállja a helyét. Gondolom eleve nem hím neműeknek íródott (bár, mint kiderült, ismerettségi körömben van olyan srác, aki nagy rajongója, és, bár nem vagyok róla 100%ig meggyőződve, hetero illetőről van szó), így nem is értem, miért kell egyesek problémát csináljanak a nem elég erőteljes, és kidolgozatlan vámpír szálból. Én személy szerint nem bánom, hogy csak ennyi van benne. Kifejezetten nem szeretem a véres dolgokat. Romantikus műnek tökéletes. Csak ennyit kell tőle várni. Engem magával ragadott. És azért én elég kritikus vagyok. Bár persze kamasz is, a kettő ebben az esetben furcsa egyveleget alkot. De ajánlom. És vállalom a felelősséget.:) Szóval ez új fanatizmusunk tárgya. És lehet, hogy hülyeség ennyi idősen így elragadtatódni (van ilyen szó?mindegy, nem tudok jobbat), de kamasz vagyok és megengedhetem magamnak. És ahogy Patti mondta, mikor Viktor iránti rajongásunkról beszéltünk, mi kifinomultan rajongunk. (Bár ezt ő sem gondolta komolyan.) De nem zavar a dolog. Egyetlen probléma nálam ezekkel talán az, hogy eleve nagyon tudok lelkesedni, de olyan kézzel, lábbal fennhangon magyarázós, folyton adott dologról beszélős módon. Ha ez oda jut, hogy nem csak lelkesedek, hanem rajongok is, akkor... Hát el lehet képzelni mi van akkor.:) Na mindegy. Most búcsúzom. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr51854313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása