kolibrilina 2009.01.08. 20:54

Utálom

a hímneműeket. Azt mindenki tudja, hogy az eszüket a gatyájukban hordják, de szerintem az már jó lenne ha ott hordanák, mert azt jelentené, hogy akárhol is, de van nekik. Most azon húztam fel magam, hogy a köcsög bkv buszsofőr hogy bámult. Leszálltam, jó, hogy szembe forgalom nem volt mikor ment el, mert kitekeredve bámult vissza rám... Gyűlölöm az ilyen pofátlan embereket. A pasik, pusztán abból kifolyólag, hogy azok, már mindenre felhatalmazva érzik magukat. Utálom, hogy csak mert "nő" vagyok, ki vagyok szolgáltatva nekik. Ettől függetlenül semmi pénzért nem lennék férfi. Miközben ballagtam haza hosszas monológot nyomtam le magamnak róluk, de talán jobb ha nem fejtem ki mélyebben a kedves kis gondolataim. Egyébként vicces, hogy ahányszor a pasikról panaszkodok egy pasinak, a reakció tuti az, hogy lehetek leszbi is. Egyáltalán nincsenek ferde hajlamaim, nem erről van szó. Csak eszükbe sem jut a pasiknak, hogy mit miért mondunk. Talán nem csak azért, hogy sértegessük a nagyrabecsült erősebbik nemet. Ahogy fordítva is vannak elvárások, nekünk is lehetnek. Abbahagyom. Muszáj, mert ha nem, nagyon nagyon felhúzom magam és az nem lesz jó. Épp jó hangulatban vagyok, úgyhogy igyekszem őrizni.

Épp félévzárásvan, nem kifejezetten várom a félévim kézhezvételének pillanatát, de túlzottan nem is foglalkoztat. 

Az a helyzet, hogy Twilightot olvasom angolul, így egy ideig használhatatlan leszek. Igencsak leköt, és kevés az időm naponta olvasásra, úgyhogy...:) Csáó

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr51866182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása