Előbbiről csak annyi, hogy betegesek a zuhanyozási szokásaim, erre jöttem rá.  Legalábbis a vége... Onnatól, hogy lemostam a tusfürdőt még meghatározhatatlan ideig elvagyok (illetve aktuális kedvenc szám minimum kétszeri eléneklése...), aztán elkezdem folyamatosan melegebbre tenni a vizet. Pontosabb a szakaszokban. És akkor nyomom le, mikor már annyira forró, hogy az elviselhetetlen.:P Nem tudom mi a jó ebben, de van néhány dolog, amit nem értek, úgyhogy ez igazán nem oszt nem szoroz. Tény, hogy mindig is forró vízben fürödtem. Mióta rászoktam a zuhanyzásra, ez nyílván átvetítődött. Ilyen érdekes formában.:P

Haladtam a tételekkel ma is, de rengeteg van. És kicsit tanácstalan vagyok, hogy mi kell és mi nem. De megoldom... Szombatig ki kellene dolgozni még 17 tételt, hogy meglegyen a 20 amit terveztem (26 van össz.), de nem fog menni. Holnap Pattihoz megyek, de 2 tételt mondjuk kitudok dolgozni.:P Csütörtökön Zsuzsival matekozunk. Amellett viszont 3at mondjuk kitűzök célnak... Pénteken becsomagolok illetve különangol, és szombaton lesz még néhány órám... Nagyszerű. 7 tételt ki kell dolgoznom min. mielött elmegyek. Grrr. És ha visszajövök lesz még 16... De 2 hetem is Olaszországig. Miközben a kb 40 matektételt is meg kellene tanulni... Nagyon csúnyán megfogok halni. 

Most azt sem tudom Danival mi van... Felőlem mi van, felőle mi van... Bonyolult bonyolult az élet.:P Persze, csak az én hibám. Na miindegy... 

Megint lenőtt a hajam. Vagy egy centire... Roppant bosszantó.:P Megint különböző merényleteken töröm a fejem a hajammal kapcsolatban, de most szerintem megkímélem a blogomat ezek kifejtésétől. 

Csak ennyi tellett. Vagy alszom, vagy olvasok, vaagy megtanulom a bioszt... Bár 5 ember kapott egyest tegnap kb, szóval lesz ki javítson...

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr791105184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása