kolibrilina 2009.05.17. 15:45

Megérkeztem

De holnap nem megyek suliba.:P Be kell fejeznem a magyar tételeket, és ehhez kell egy teljes nap. És akkor csak 3 nap suli, mert pénteken 3 napos tábor. Éljeeeen. Csak épp tanulni kéne akkor is.:P

Töltöm fel a több száz Izraelben lőtt képet, készülök egy részletes úti beszámolóval. Az utolsó két napban körvonalazódott bennem a gondolat, sok dolgot láttam, hallottam, úgy gondolom meg kellene örökíteni. Úgyhogy ha felmennek a képek megírom a képes beszámolót.

Addig valami más... Hmm. Hhihhetetlen sok tanulnivalóm van... Kizárólag ezen tudok agyalni.:P De egyelőre nem visz rá a lélek, hogy belekezdjek. Majd. Másrészt, szombaton fél 6kor keltem, egész nap és éjjel Jeruzsálemet jártuk, és 4:35kor szálltunk be a repülőbe. Aludtam vagy 1 órát. Így kissé fáradt vagyok. Kíváncsi vagyok nagyban milyenek lettek a képek. Csináltam videókat is, de azokat itt nem teszem közzé. Túl sok meló lenne.:P

Nagyon furcsa lesz kedden visszamenni a suliba és belerázódni az utolsó hajtásba. Illetve visszarázódni. Mert most egy hétig egy telejsen más világban voltam, az agya még nehezen dolgozza fel azt is, hogy most itt vagyok, és csak 17 órája még Jeruzsálemben járkáltam. És egyébként, Izrael nem volt rám nagy hatással. Nem tudom mi lesz Olaszország után, illetve tudom, mert ismerem a reakcióim... 2 hétig párhuzamos univerzumban fogok élni. Na, már csak 20 kép. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr351126796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása