kolibrilina 2009.06.17. 22:55

Ákos

Nem ér semmit a dal. 

Ezt így a Szecsa mutatta nekem, még Bonanzás feldolgozás. Szerintem így sokkkal jobb. Érdekes, hogy régen utáltam Ákost. (a régen tényleg régen volt nekem, 3-4 év.) Szecsának, amit tudok, hogy 5 éves fanatizmusa. (Na nem úgy, mint ahogy nekem szoktak lenni a dolgok, szolidan.) Én éveket töltöttem azzal, hogy emiatt húztam.:P Aztán talán csak néhány hónapja rájöttem, hogy ezt is, meg azt is szeretem Ákostól, míg végül rá nem jöttem, hogy szeretem a zenéjét. Dióhéjban ennyi.:)

Az R betűs nem tudom milyen szálloda aquapark részében voltunk délután, jó volt. Csúzdázni nem volt kedvem, de nagybátyámmal is és a feleségével is jól elbeszélgettem, Anna pedig megint nőtt. És várom, hogy megszülessen Peti.:)) Anna azt mondja, hogy neki is baba van a hasában. Kislány. Merthogy ha az anyukájának van, neki is kell legyen. Csak úgytűnik arról nem értesült, hogy öccse lesz.:D 

Keresek más elfoglaltságot, mostanság félig blogban élek. Nice. Ja, angolom naggyon jó volt, egyrészt kiderült, hogy amit Pattinak fordítottam angolra, szinte hibátlan lett (1ik mondatba beraktam egy többet számot ami nem kellett volna, csak először eggyel írtam és lemaradt az átjavítás.:P) másrészt érettségis beszélgetést csináltunk (de jó témákból, úgy, mint miért olyan divatos a szingliség manapság, házasság-válás, család stb.) és abszolút jól ment. Néha nagyon utálom ezeket a beszélgetős dolgokat, mert mindig valami hülye téma van (technikai fejlődés, környezetszennyezés, stb.) és ezekről angolul beszélni... Noss nem könnyű. Meg nyílván annyira nem is érdekel. MIndegy. Bye

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr721192195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása