Tegnap elmentünk Pattival megnézni. (Én ugye nem költök mozira, de pozitív kritikákat olvastam, és egy Chanel életrajzi film, az Chanel életrajzi film, úgyhogy erre még én is...) Én 10/5 pontot adnék neki, kb. De nem is tudom mi szerint kellene pontozni. 1, Nekem nem szimpi a Coco-t megformáló Audrey Tautou, de nem annyira, hogy ez húzta volna le a filmet számomra. (és most néztem filmes listáját, megprübálom megkedvelni.) Hasonlít Chanelre, de az alakítása egyáltalán nem adta vissza a jellemét. (Olvastam egy nagyon nagyon jó életrajzi könyvét Chanelnek, abból amennyire kiderülhetett, hogy milyen is volt, kiderült.) Hihehetetlen lassúsággal zajlott a film, ami néha nem baj, de ennek a filmnek nem vált előnyére. Lehet tagolni olyan részekre, hogy "Coco" arcai- mereng, örül, gondolkozik. (És ezzel ki is fújt, nem volt túl változatos Audrey mimikája.) Volt a szerelmi vonal, ami szerintem elnagyolt volt. És volt a Coco emelkedik vonal, de igazából az sem igazán derült ki, hogy is lett az, aki. Tervezett 1-2 kalapot, magának is összehozott néhány ruhát aztán önállóságra vágyott és nyitott egy üzletet. És hirtelen siker, és ezzel vége is. Tudtam, hogy a divat vonal nem túl erőteljes, nem ezt akarták hangsúlyozni, ami szép és jó, de legalább a film végén lévő divatbemutató ruhái lehetnének korhűek. Amin pedig kiakadtam a végén, az a tükrökben látszó közönség volt, mert a lehető legkevesebb közük volt az akkori nőkhöz. (Térd fölött szoknya??) Amíg vidéken tartózkodott, a tájról sok kép volt bevágva, a lovakról mégtöbb, és voltak hosszú és unalmas pillanatok. Ahogy kigyulladtak a fények Pattival egymásra néztünk és elkezdtünk röhögni. Szerintem ez a film az időt sem érte meg az életemből. 

Most pedig iszonyúan fáj a fejem, már órák óta lüktet, de most még nyilalni is elkezdett, egyszerűen fantasztikus... Bevettem egy algoflexet, de semmi. (Nem is vagyok benne biztos, hogy az jó kéne legyen.:P) És angolom lesz nemsokára, nem tudom, hogy bírom ki.:P

Szólj hozzá!

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr861231996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása