kolibrilina 2009.07.12. 12:21

Filmek

Tegnap éjjel, tudván, hogy ma felkelek pogácsát sütni (és fel is keltem, kb 10 perce. Anyám csak nagy szemekkel nézett rám, hogy 11kor mi az ami engem felkelt a csöndes házban. Ja, hogy pogácsa. Hát azt ő már 8kor megsütötte. Boccs. 8kor nincs az a pogácsa, ami felkelt. Csak úgy volt, segítenem kell, mivelhogy  én 2kor ott szeretnék lenni nagybátyáméknál, Forma1 van ugyanis.) éjféltájt elkezdtem filmezni. (Gyakorlatilag 8kor, mert az öcséimmel együtt megnéztük a Madagaszkár 2őt. A 'film' legjobb pontja, hogy sikerült másfél órán át 1 szobában tartanom a 2 öcsém és nem ölték meg egymást. Egyébként nem volt rossz, de nem pazarolnék rá még másfél órát.:P Vannak jó poénok, de rajzfilm (vagy mi a szösz ez) viszonylatban gyengusz. (Olyanok után, hogy Shrek, Jégkorszak stb.) De azt hiszem Gyurikának a maga 9 évével tetszett.) Eredetileg csak az Egy boltkóros naplóját akartam, de utána ránéztem egy online filmezős oldalra (akkor jutott eszembe, hogy ezt megakartam nézni) ahol aztán 9 oldalon keresztül csemegéztem a romantikus filmek között. (Az a helyzet, hogy filmekben igen nehezen szakadok el ezektől. Hacsaknem gyilkosan csöpögős. Van amit az én gyomrom sem bír ki.) Végül beraktam bufferelni (ha van ilyen) 2őt. Az egyik volt a Séta a múltba, a másik pedig valami Cserebere nem tudom mi Lindsay Lohannel... (Ebből tudnom kellett volna, hogy szar.) Először megnéztem az Egy boltkóros naplóját (továbbiakban Ebn...). Nekem nagyon tetszett. Nem tök sablon story, és ez eleve értékelhető. A történet: adott egy shopping mániás (ami visszavezethető gyerekkori sérelmekre, természetesen), szeleburdi, vidám és persze elbűvölő csaj (Isla Fisher- bár nekem ez nem mond túl sokat) aki egy kertészmagazinnak írogat. A hely megszűnik, ő fizetés nélkül marad és ott áll naagyon sok tartozással. Valahogy (én tudom hogy, de nem írhatom le:P) odakerül egy pénzügyi szaklaphoz ahol megtalálja élete szerelmét is (Hugh Dancy), de persze jönnek a bonyadalmak, intrikálók, stb kellékek. Néha a csaj erőltetetten béna, de nem idegremenős a játéka (pedig ezeknél a karaktereknél oda szokott billeni a mérleg...) ami igazán jó.:P A pasi, ööö jó pasi, jól is játszott, de ez alapján még nem tudom megítélni, úgyhogy meg fogom nézni az Este c. filmet. A többi szereplőről: jók. Ezt ilyen tömören is megtudom fogalmazni.:P Nem volt senkinek az alakítása figyelemfelkeltő, de ez nem is az a film. Lényeg, vidám, vicces, jó hangulatú film, és abszolút többször nézhető. És jók a ruhák.;) A célközönség pedig nyílván nem a férfiak.:P Nekem 9/10
Ezután elkezdtem nézni a Séta a múltba c. filmet, de 10 perc után úgy döntöttem, inkább esélyt adok a másiknak, mert egyszerűen nem fogott meg. Ha van olyan film, amire 10 percet sem érdemes szánni, akkor az ez a film. A cserés.:P Nekem 5 perc után az agyamra ment, de hősiesen kibírtam 20 percet... A story az lenne, hogy van 1 hihetetlen mázlista csaj, és egy ugyanilyen hihetetlen lúzer pasi. Véletlen (annyira nem) egymásba botlanak, csók és hopp, megfordult a szerencse. És innentől én nem néztem, de elvileg egymás megtalálásáért "küzdenek". Szar volt. Ennyi. És nem tudtam nevetni, mikor a lúzer pasi benyúlt a kukába egy 5$-osért, amivel azelőtt egy másik pasi felszedte a kutyája alkotását... Mert nem volt vicces. 
Ezután a hülyeség után úgy gondoltam, fiatal az idő (2 felé..) úgyhogy inkább visszatérek a másikhoz, mert abból még kisülhet valami. És aztán magával ragadott a film, egyszerűen gyönyörű. Jamie (Mandy Moor) egy szent. Vagyis mindenütt segít ahol tud, és nem csinál semmi elítélendőt... Az apja a tiszteletes. Landon (Shane West) pedig a nagymenő, nagyon balhés srác, akit egy "poén" után elkapnak és a bűntetése, hogy részt kell vennie a suli előadásában, segítenie korrepetálni más iskolák lemaradt tanulóit és takarítani a suliban. Aztán összekerülnek, elkezdik megismerni egymást és puff. Lehetne elcsépelt 'az ellentétek egymásra találnak' story, de nem az. Van egy hihetetlen hangulata. És a végén egyáltalán nem az történik, amit egy szerelmes filmtől várna az ember. Én azt hiszem az utolsó negyed óránál bőgtem el magam először, utána meg úgy ültem, hogy ezt végigtudnám sírni, aztán a végén. Ez olyan volt. Rég nem láttam ennyire jó filmet. Szükségem volt már valami ilyen élményre a szar filmek után.:P 10/10 

Mennem kell.

Szólj hozzá!

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr761241564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása