kolibrilina 2009.07.19. 18:20

Mai film

 Little ashes. Angolul, természetesen. Hátöö. Nem állítom, hogy a film 100%át értettem, mert határozottan nem. Most nincs kedvem utánanézni, hogy ki játszotta Lorcát, de például az ő spanyol akcentusos kiejtése számomra horror volt. Na mindegy, végülis a film nagyrésze világos. De nem tett rám különösebb hatást. Jó a szereplőgárda (de nem érdekelnek a nevek), jó a képivilág, de őszintén, az egészben a zene volt a legjobb.:P Robert Pattinson pedig bizonyította nekem, hogy téényleg jó színész. Attól féltem, hogy majd visszaköszönnek Edwardos dolgok, de nem. Nem túl rég gondolkoztam rajta, hogy vajon ki fog e tudni törni ebből a skatulyából, hogy Edward. De nem emlékeztetett rá (persze, teljesen más karakter, de vannak színészek akiket jónak tartanak és van kb 5 arcuk és azt váltogajták...) éés ez jó. 

Most megtudtam, hogy vasárnap helyett holnap dolgozok, úgyhogy másik pályára állítom magam és megpróbálok embert faragni a nyersanyagból... Holnap fel kell kelni. Brrrrrrr. És át kell néznem a kis hülyeségeket, mert biztosra akarok menni, hogy tudom a programokat... Végülis, 2 hete nem dolgoztam.:P De örülök, hogy nem vasárnap kell, mert az megint nem számítana a statisztikámba, plusz magyar nagydíj. Ami ma tudatosodott bennem, és nem mikor beírtam magam.:P

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr271255065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása