Volt ez a dal, jóóó régen. Most csak úgy eszembe jutott. Sőt, ha már eszembe jutott, be is rakom ide.:P

Művelődjön a fiatalság.;) (és ha valaki rákattint a dobozra, youtube-on oldalt kijönnek a további ajánlatok és van sok sok ilyen örökzöld. Szeretem ezeket a hihetetlenül elmés kis dalokat. Utáltam kislányként mikor rákényszerítettek, hogy fekete fehér filmeket nézzek, de a dalok mindből megmaradtak és mostmár szívesen hallgatom/nézem. Tudom én, hogy bajok vannak velem.)

Hogy mit is akartam... Sütöttem finom sütit... Valójában kifejezetten érdekes lett. 1 romániai csoki krémes tasak hátoldalán volt a recept. 3 tojásból piskóta elárul valamit? Szóval a sütikém kissé lapos lett, de ami még furcsább, hogy szabályos 2 félbe vált. Mintha elvágtam volna, hogy krémet tegyek bele, és az alsó fele olyan, mint egy méhkas, plusz tömörebb csokis, mint a felső. (Ez valahogy a lyukas szerkezetű tükörtojásaim juttatják eszembe...) De, ettől eltekintve finom. Főleg, hogy eláztattam egy nagy adag rumos csokis lével, valamint elképzelhetetlenül finom málnás meggyes lekvárral. (Évike tette el, szinte énekel.) Szeretek sütni. A főzés túlzottan nem érdekel, bár próbálok valami vonzalmat támasztani magamban felé, de a sütés... Hmm. Rosszat eddig nem sütöttem, úgyhogy lehet, hogy még érzékem is van hozzá.:D Vagy csak anyu nem hagyja, hogy teljesen elszabaduljak. De majd Aradon... Évike örülni fog.:D Akarok venni muffin formát, mert nem lehet enélkül élni. 

Valaki visszahívó sms-t küldött, de nem vagyok hajlandó felhívni. Nem olyan rég valaki szintén küldött, felhívtam és valami félrészeg ember magyarázott nekem arról, hogy én hívtam... Aztán átadta a telefont egy másik részegnek aki állapotának betudható módon felismerte a kilétem, majd hogylétem felől faggatott. De Tamásnak hívták és én nem ismerek Tamást (csak oszt.társ Tomikát, de ő nemigen kerül alkohol közelbe...) úgyhogy nem túl kedvesen lecsaptam a telefont azzal, hogy az én pénzemre nem beszélek részegekkel.:P Most a számot nem ismertem, nem egyezik semmilyen 30as számmal amit az utóbbi időben hívtam, vagy hívott... Úgyhogy mindegy. Ezen felbuzdulva én megcsöngettem Zsuzsit, aki nyílvánvalóan nem vette a jelzést, mert nem jött fel msnre. De most azt hiszem felhívom, mert a csajbuliról muszáj konzultálnunk. 

És halleluja, kész a dvd író. 

Na jó, az milyen, hogy hívom, kicsöng, a végén meg benyögi a telefonom, hogy foglalt??? Biztos Bencével ragadtak a telefonon... Na pff. Szivi, ha erre jársz... Ha a telefonhoz készülnél olvadni, légyszi, gondolj szeggény szingli (hahaha) barátnődre... IS. Néha. Báhh.

Question 2. Szecsa felvette. Ez nem kérdés persze. De mijajóf...ért nehéz egyszerűen eldönteni, hogy jön vagy nem??? 1 utcára lakik innen és 1 utcára lévő templomban lesz tábor megbeszélése szerdán. Északába nyúlóaan. Komolyan, kit győz meg ezzel?? Azt hiszem 8 napon túl gyógyulóan seggbe lesz rúgva... Hát minek vannak nekem ennyire hülye barátnéim? 

Közben Zsuzsi megtalálta részleges nyugalmamhoz vezető elektronikus útját, úgyhogy mégis működik az empatikus?telepatikus? nem jut eszembe a szó, kommunikáció. 

Kármen is megtalált a próbával, de most kb 3 hétig no próba, és rádöbbentem, hogy mennyi dolgom van még a nyáron, holott lassan nincs is nyár. Naggyon, naggyon ijesztő. 

Most túl sok az action az írkáláshoz.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr291272438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása