kolibrilina 2009.07.29. 23:49

Nagy pakolás 1

Néha rámjön, mindig 10 után, hogy összepakolgassam a fiókjaim, szekrényem, egyebek. A sminkes fiókom kivégeztem, most a táskáimat pakolgatom ki. Elég vicces dolgokat találok. Én elég táska mániás vagyok, így van egy szép kupac. Elég ritkán dobálom ki belőlük a dolgokat, vannak mindig velem jövő dolgok és azok átkerülnek az aktuálisba, de amit épp csak bedobok, mert akkor kell, azt benne is szoktam hagyni. Eddigi kutatásaimból kikerült sok sok apró, sörös doboz fülek, tollak, vonalzó, zsepik, nyugták, vonatjegy, bkv jegy, sőt elmúlt 3 évem mozijainak jegyei is. (Bár igaz, ez a pénztárcámból amit szintén szétszedtem. Így megvan hiánytalanul a Ktk3, Alkonyat és Coco Chanel trió. Ami 6 db jegy... Lenne, de 1 Ktk3 egy régebbi naplómban van.:P) Továbbá reklám izék, repülőjegy, egy nemtudomholvoltunktáborban, de az ahhoz közeli városka (Kőszeg. Beugrott. De nem biztos.) egyik cukrászdájából eltulajdonított italalátét... 1 fél pár zokni, a lapocska amit nagybátyámék kreáltak, mint húsvéti útvonalengedély (ők írták rá) Olaszországba. Tasakos mustár (még Izraelből.) A 2 hűtőmágnes angyalka amit karácsonyra vettem, de nem adtam senkinek. Itt tartok. 2 db lepedéket pirosra színező tabletta. Azt hiszem valami egészségnapon kaptuk. Találtam 1 rózsaszín fésűt.:D Kagyló.Cukor (most kidobom, mielőtt széthullik...) És mebucain az mindig van nálam. Kicsit függő vagyok.:P Polybé. Az plusz 1. Elfelejtettem. Jut eszembe, fel is kell írnom, hogy venni kéne... Megint sörös cucc. Hát, kb ennyi. Van 18 táskám, de közte van például az a gyöngyszem amit 5.ben kaptam... Fekete válltáska, eddig semmi gond, de egy láncról lelóg a Love felirat... Lehetne rosszabb is mondjuk. De azért ezzel már nem flangálnék. Meg rózsaszín, babakék és zöld táska. Mindhárom a nagyon vidám és színes korszakomból származik... Akkor minden ruhám ezekben a színekben játszott, és kellett a 3, hogy valamihez mindig menjen a táskám.:P Az egyik legjobb amit vagy 10 éve hozott Évike Izraleből, színes és kicsi, de imádom. Az aktuális kedvencem az amit Olaszországban vettem. Na, most, hogy ilyen jól elírogattam a táskáimról, kidobom a szemetet. 

Szekrény kész, nyugodtan hajtom nyugovóra fejem.:P

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr221276715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása