kolibrilina 2009.08.18. 00:16

Első nap

Majdhogynem tök egyedül, de még itt rontja a levegőt az öcsém, este már nem így lesz. (Már kedd van, így hivatalosan is elkezdődött felnőttesdit játszó hetem.) Az egész hetet végig fogom közvetíteni, milyen viszontagságokon kell keresztülmennem az életbenmaradáshoz...

Ja igen, előtörténet. Anyu és Gyurika Aradra mentek, hétfőn jönnek. Máté pedig holnap távozik apámhoz. Én pedig kipróbálom, milyen felnőttnek lenni. Vagyis takarítok, bevásárolok, főzök, (valószínűleg mosni is fogok, de mosógép nélkül, arra nem vállalkoznék...) és még dolgozni is fogok. Röpke 9 óra múlva is, vagyis kevesebb, mint 6 óra múlva kelek. Nem mintha az ilyen horrorisztikus kilátások engem valaha is elriasztottak volna a blogolástól.:P 

A mai napomról annyit tudok előre, hogy f8kor Mexen találkozok Pattival, kávéval és cigivel beblattyogunk dp-be, kibekkeljük az időt 1ig, akkor ebéd, aztán f7 körül elhagyom a helyszínt, ő még marad, elmegyek a Sparba és bevásárolok (írtam aranyos listát), majd félholtan a fáradtságtól hazajövök, lezuhanyzok, bekapok valamit és bedőlök az ágyba. Esetleg elötte a tv elé. 

Venni kell listám:

-1 kg szeletelt kenyér
-2 doboz tej
-sajt
-ásványvíz
-zacskósleves (vagyis valami leves alap, de lehet kihagyom, végülis ehetek kétszer paradicsomlevest)
-gombaszósz alap (gomba van, és elvileg csirkemell is, úgyhogy már csak alap kell)

A hétfő laza bemelegítéssel telt, Patti 10 után valamivel felköltött, hogy ugye akkor együtt ebédelünk. Gyorsan kipattantam az ágyból, hajat mostam, összeraktam magam és bevágtáztam Bazilikához. Aztán pont úgy értem haza, hogy anyám lépett ki az ajtón, ami kissé letört, kellettek volna még az utolsó anyai útmutatások, de mindegy. Mosogattam, pakolgattam, ettem, bár nem erőltettem meg magam az elkészítés terén... (egész du és este 3 zsömle amit félbevágtam és benyomtam 2-2-2 párizsit, még a margarint is kihagytam. Ittam tejet és ettem paradicsomot. Nagy munka volt.)

Na, akkor most befejezem, mert elalszom és lefejelem a laptopom. És nem akarom holnap reggel felfedezni a kotyogó működését, így legkorábban deákon jutok kávéhoz, vagyis jó esélyeim vannak az elalvásra. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr441316592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása