Az enyém a világ legjobb nővére. Írtam neki emailt és leírtam, hogy hogy kiborultam mikor hazajöttem (őszintébben és részletesebben, ide nem fogom leírni az összes nyomorúságos benső gondolatom) erre ő szerzett egy pasit akinek van msnje, felvett az övére és így tudtunk beszélni (és megtudtam, hogy van mikrofon a laptopomban- abból, hogy hallott valami zörgést, mire elkezdtem beszélni és "hallj" csodát) és megnézhettem webcamon őt is és a szobályát is. Nagyon jól esett, mert ezzel kicsit olyan volt, mintha itt lett volna, és a magányom szüntetgette meg. Olyan másfél órát beszéltünk és bár én nem vagyok elkötelezett híve a technikának, internetnek és tsai, de ez azért nagyon nagyon jó dolog. Nagyon hiányzik és aggódom is érte, de ez jót tett.

A másik a legjobb, az Patti, aki azzal a mondatával, hogy amíg él sosem leszek magányos, visszaadott belém valamit ami elpárolgott ma. És várom a pénteket, hogy nála aludjak, annak ellenére, hogy pénteken is dolgozok aztán szombaton is... Sebaj. Suli első hétvégéjén pedig megyünk Terenyére, azt hiszem az fogja tartani bennem a lelket azon a héten...

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr341321085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása