Mert nézhetek rajta Vad angyalt és Dr. House-t (különlegesen válogatott műsorok..:)).
Ezen kívül? Én ma jöttem rá a további hasznára.  Ha szar a kedved ülj le az music tv vagy a viva elé... Garantáltan lesorvasztja annyira az agyad, hogy utána már nem lesz problémád az elmélkedéssel... 2 fantasztikus műsort láttam ma. Az egyik az átváltoztatós volt az mtv-n ahol nyomi srác akart bálkirály lenni, nem tudom sikerült e neki, elkapcsoltam.:P A viván pedig a sweet sixteen ment... Azt hiszem a műsor eredeti céljai között nincs ott az, hogy nem túl jó passzban lévő kamaszok érzelmeit kikapcsolja, szóval nem tudom mi lehet az ok amiért emberek agyában megszületett a műsor gondolata. Persze én is megnéztem, és én minimum a közepesen értelmes egyének közé vagyok sorolható, úgyhogy nyílván van ennek is egy célközönsége. Csak nem tudom mennyivel lenne nehezebb igényes műsorokat megvalósítani... Na mindegy, nekem volt így gondolat-üres másfél órám kb míg minden túlestem, köszönöm a magyar zenei tv-knek. (Gondolom ez így helytelen, de sebaj.)

Szólj hozzá!

Címkék: tv

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr311366815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása