Tegnap jobban voltam, ma megint szarabb. Valamiért durva hányingerem van. Lehet, hogy azért van, mert anyám pénteken elhúzott és azóta minden szart összeettem... Meg alma és szőlő túladagolásban fogok meghalni... De azért ez nem túl jó. Plusz, jó későn feküdtem le, meeert megnéztük öcsémmel Showder klubbot meg Sauth parkot aztán nézegettem még stand-up comedyket, amiket én elvileg nem szeretek, és nem is, de a showder klub vicces.:D Olvastam, alkottam és elmélkedtem még egy órát miután villanyoltottam. Találtam egy nagyon kényelmes, de nagyon fura pózt is az ágyamon. Lábak falon, fejem lecsüng...:) 
Az a szar, hogy Patti bazilikán dolgozik és ki kellett volna mennem hozzá. Most úgy érzem cserbenhagytam és ez nem jó. Anyám hazajött és már nem si tudnék elmenni, ha később jobban leszek se, mert roppant ideges... Kiköltöznek a másik lakásunkból az albérlők. Most ki kell találni, hogy eladni vagy kiadni kéne. Csak bonyolult, mert a bank a bérleti díjukből volt fizetve. És mondjuk fél évig csak simán fizetni nem vicces. Nem tudom mennyire mozog a lakáspiac, ezt meg kell néznem.
Egyébiránt, ma még magyar tz-re is kell tanulnom, úgyhogy nem sok 'hasznosat' fogok ma csinálni.

És Räikkönen 4. Hahaha. (Így 2 pont előnyöm továbbra is van Gergővel szemben.PP)

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr511426506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása