Ma kezdtem a használatát, kíváncsi vagyok milyen eredménye lesz. Elvileg 2-3 hét a tényleges hatás kialakulása. Az elején pedig pattanások jöhetnek elő, mert a kiválasztódnak a méreganyagok. Amihez mondjuk sok kedvem nincs, mivel pattanásos nem nagyon vagyok, néha 1-1, inkább mitesszer, de mostanában összességében jó állapotban van a bőröm (csak én érzem, hogy ezt egyszer leírtam már?) és nem szeretnék hirtelen keléseket az arcomra.:P Mindegy, a 3 hetet végignyomom, ha lesz pattanás, ha nem lesz, aztán meglátjuk. Majd beszámolok. Bár az egyszerű sóoldatos kezeléseim nem okoztak semmilyen károsodást, remélem ez sem fog. Bár ugyanennyi erővel bármi egyébtől is lehetne bármi a fejemen, mert nem kevés dolgot kentem már a fejemre. (És hogy minek? Mert csak.)

Megint vihar lesz. Ne legyen. Már leesett az éves csapadék, szünetelhetne a dolog. 

Nagyon üres lettem. Úgyhogy a szokásosnál is gonoszabb és kedvetlenebb vagyok.

Esik. A természet megbosszulja magát, muhaha. Én simán elhiszem, hogy nem is olyan sokára erőszakkal küzd majd az emberiség az élhető területekért, vízért, élelemért... Ha nem változik valami ténylegesen és nem csak szó meg színes kukák szintjén, akkor ez lesz. Aki meg azt mondja, nincs globális felmelegedés, száradjon el.

A kompetencia meg vicc volt. Annyi matek feladatot halmoztak fel amennyit tudtak, és ez a mennyiség nem egyenlő azzal, amennyi 45 perc alatt megoldható. De azért kellemes volt olyan feladatokra megoldást keresni amik még számomra is könnyűek voltak. Viszonylag tényleg valóságos problémák voltak, hétköznapi számolásokkal, összességében nem volt hülyeség. Csak azt nem tudom, ki volt az aki sikeresen megoldotta ennyi idő alatt mindet... Sebaj. Ez volt az utolsó.

El mentünk a világ végére és vissza, a semmiért. Ültünk az új úpesti "parkban". Köszönjük önkormányzat, állambácsi, EU. Nem tudom ki felelős érte. De hogy az ember már fűre sem léphet... 

Tartom, hogy átbasznak a Mekiben, a lattémnak az utóbbi időben cappuccino íze van. Legközelebb azt iszom, lehet hogy annak meg espresso íze van. Bahh.
És ettem is kurvasokat, abbahagyom. Utoljára 5 palacsintát. De volt sajtburger is. Csak hogy a legemberbarátibbakat említsem... De hát betölthetné az ürességet, nem?
Van még sok csokim is...

Igaza van Petinek, én vagyok az az én blogolós, aki leírja az unalmas napja álmosító részleteit... Bár ő finomabban fogalmazott. Mindegy. Lassan majd wc-s szokások jönnek.

Basszameg de dörög az ég. Már majdnem megmozdult a ház.

Igazából, azt hiszem, világvége hangulatom van. Legalábbis néhány szó erre mer következtetni. 

Leszarom.

Megyek olvasni, tanulni, okosodni, valami. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr622033742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása