Tüdőszűrésre kell mennünk az öcsémmel, ez ilyen munka dolog, de egyelőre ha jól sejtem, nem épp legális tevékenységgel ütik el az idejüket a barátjával, szóval várok. 
Mivel hosszú ideje nem írtam érdemben (a tegnapi összecsapott Eclipse vélemény dolog nem olyan), ezért nem is tudom, mesélgetni kellene az utolsó sulis napokról, vizsgákról, szünetről. 
Az utolsó napok utolsó dogákkal és egyéb ilyen idegesítő dolgokkal teltek, és persze szokás szerint kicsit meg is őrültünk. Az év legjobb része kéne legyen, de én határozottan utálom a végét. Mert például most már tényleg csak 2 év van a végéig. 
De amit meg kell említenem, az az idegesítő töri plakát. Először szétakartam zúzatni a fiúkkal, de nem győzte meg őket a sör ajánlatom. Végül számomra sokkal kellemesebb bosszút álltam. Minden nap kiszedtem a legjobb képeket (plusz egy wc papíros cikket) a metróból, illetve pestiestből és átszúrkáltam a plakátot... Egyrészt simán jól nézett ki, más részt életem kedvenc pillanatai közé fog tartozni amikor észrevette mit tettek a plakátjával. Szörnyűséget.:P Én aztán bambi szemekkel előadtam, hogy igazán nem akartam kárt okozni. Ezzel le is tudtuk. Viszont vizsgára maga mögé helyezte az itt-ott lyukas plakátot, aminek semmi értelme nem volt, kezdve az állapotával az információ szegénységéig... És, hogy miért is csináltam ezt? Mert nekünk semmit nem lehet kirakni. A terem teli van királyok beüvegezett képeivel, töris képekkel, valamikor pedig egy csomó tőle származó képet raktak körbe, rettentő csúnya volt. Ráadásul a csokipapírjaink is miatta kellett lekerüljenek, addig magyarázott, hogy ilyet nem lehet. Hogy ne lehetne? Minden más osztályban saját dekor van. És igen, felbasz ez még 17 évesen, mert basszameg, én ülök ott heti 6-7 órát, minusz 1-2 ami más teremben van. Ő heti 4 órára jön be. De jövőre töri fakton leszek.*.*
Mindkét vizsgát bemákoltam, vagyis törin 1. tétel, persze lenyűgöző feleletet adtam. Bioszon 3 kérdésből 1et tudtam ténylegesen, a másik kettőről ami szó eszembe jutott mondatba fűztem és mosolyogtam. Valójában elég kevés értelme volt annak amit ott csináltam, de elviccelődtem és mosolyogtam az időt, úgyhogy végül meg lett a 4esem. Ami azért szép dolog. 
Az évzárón elbúcsúztunk az igazgató bácsitól ami elég szomorú volt, én szerettem. Ráadásul ami utána jön. Halál nem, csak pusztulás.:P
Viszont, most már muszáj összerugdosnom a fiúkat, indulni kéne. 

 

Szólj hozzá!

Címkék: suli

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr392133034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása