kész az új külső, de valahogy nem tetszik, nem áll össze. Mindegy, átlátom már a sablont amit átírok, úgyhogy fejben is összerakhatom majd. Pár nap még biztosan. Holnap általam ismeretlen okból el kell mennem az osönba. Anyám találta ki, nem egészen értem, most családi bevásárlást tartunk? Merthogy apám is. Höhö. Nemnem. Egyébként is délben fogok kelni. Este meg party. Ha minden klappol. Gondolom. Zsu-t nem lehet elérni, de ez ellen nincs mit tennem, szóval max. nem jön. Szombaton meg (mert nekem a ma az holnap) Kármennél alszunk, nappal meg tescós program.:| Csupa móka és kacagás. Bár ez az én ötletem volt. De 2 nap egymás után ilyen izé áruházba menni... Azt hiszem kihagyom. Továbbá vasárnap strand. Na de szépen felsoroltam... Ülnék még itt és csinálnám, de nem érzem teljesen normálisnak a dolgot, úgyhogy majd megcsinálom ha ráérek. 
És ennek még jövő hét szerda előtt meg kell történnie, mert utána csak a meghalásra...

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr762251001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása