De legalább ismerem az eredetét.:)  Sejtelmem sincs róla, hogy miért gondoltam, hogy a nem túl erős immunrendszerem majd pont az igen közvetlen baciátvételt nem érzi meg, de miindegy. Remélem ma este már nem lesz lázam. 
Tapasztalat: ne csókolózz lázas emberrel. Bár kétlem, hogy sokan tartanák maguk ehhez. Beleértve magamat is.

Annyi mindent kellene bepótolnom, hogy elmenne vele a nap hátralévő része. Ezért nem kísérlem meg. De megpróbálom összegezni az elmúlt hónapokat.

Ez egyébként nem túl nagy feladat. Igen sok házibuli volt, jobbak, meg kevésbé jók. Kiemelhető az én 2 napos bulim és Kristófé. Egyrészt, nekem mindkettő nagyon jó volt (bár előbbinél kissé összetört voltam, de lévén, hogy múlt héten ünnepeltük a 2 hónapot, már kissé másképp látom. Utóbbi pedig aznap este volt, amikor összejöttünk.), másrészt tudom, hogy mindenki másnak is. A legutóbbi szilveszterkor volt, megint 2 nap, megint a nagyim lakásában, de most engedéllyel. Nem volt jó. Semmilyen szempontból. Van aki azt állítja, hogy igen, de nem volt az. És miattam nem. Szar kedvvel mentem oda ami csak fokozódott és nem érdekelt, hogy milyen a hangulat és a szabályok betartatása sem kellőképpen. Nem én vagyok az az ember, akivel meg lehet csinálni, hogy "nincs lenn cigizés", aztán mégis. Házigazdaként az én felelősségem a hangulat is, meg az is, hogy ne keletkezzen annyi kár, amennyi. De mindeegy. Voltak jó pillanatok is azért.

Voltak kalandos esték, éjszakák is, jobb és rosszabb értelmekben is, és volt sok kocsma, meg teázás, meg kávé és forrócsoki. És siránkoztam rengeteget, meg "felejtettem", aztán meg már nem, egy ideje csak boldog vagyok, és ebben a kis felhőben igyekszem túlélni a telet. Ami azért be kell vallanom, annak ellenére, hogy hosszabb ideig tartó hóbűvölet nem volt, és rettenetesen hideg tud lenni, elég jó. Így. 

A félévim sokkal jobb lesz, mint vártam, sőőt, gyakorlatilag a biosz bukást leszámítva, ugyanolyan, mint az évvégim. Ami elég jó, tekintve, hogy nem is tanultam semmit. Ahhoz itthon kellett volna lennem. Amiből meg származott nem kevés konfliktus, és tud most is, de 11. második félévben kénytelen az ember tanulni, úgyhogy drága anyukám leállhat. Na meg, 18 is lettem időközben. Amit 1 még tavaly elrendelt meglepetés bulival ünnepeltünk (bár jól csinálták, a végére tényleg elhittem, hogy nem lesz- persze idegbajos is lettem), és buliként is az egyik legjobb volt, szülinapként viszont az abszolút legjobb. És ezért minden kis barátomnak jár majd egy legalább ilyen jó 18. szülinap.:)

És akkor most konkrét élmények. 
Életem legjobb teája az 1000 teában. (Tejes fekete tea, nulla extra ízesítéssel, Masala chai névre hallgat.) Akkor kapta meg Bence a szülinapi ajándékát. Lehet, hogy ijesztő volt a kelenföldi sötétség bebarangolása és eltévedni sem szeretek, de megérte. Ha ott van koskásfülű nyúl, akkor oda kell menni.
Vigivel voltam amikor mézeskalácsos latte macchiatot ittam a Mozaikban- ahol amúgy minden kávé isteni amit eddig ittam, és volt néhány, egyszerűen imádom azt a helyet. De ez a mézeskalácsos dolog különösen megfogott.
A Café 5 is ugyanolyan jó még mindig, főleg ha utána Mekis teával (oké, színvonalcsökkenés pipa) barangol az ember sötét hátsó utcákon ahol ha nem az újpesti elit, akkor tutira a maffia él. És ez egy rettegő Szuzival a legjobb.
A kedvenc kocsmám, bár heti rendszerességgel fordulunk meg ott (kivétel az elmúlt néhány hét- buta karácsony és buta betegségek), nem a Törpe. De szeretem, mert közel van a sulihoz és nem csak pénteken jó beugrani a gőzkifújó korsóra. A legjobb hely az UMSZKIval szemben van. Gyakorlatilag semmiben nem kiemelkedő, kivéve, hogy olcsó, és bár gyanítom, senki nem kívánta hangulatossá tenni, mégis az. Szeretem nézni távozó villamosokat. És a Petis beszélgetések külön jelentősek voltak ott. 
Voltunk Virivel modern performanszokon a Tűzraktérben. Tetszettek, újak voltak, mondtak is valamit, de van az az eset, amikor az ember érzi, hogy átment rajta amit látott, csak megfoghatóbbá tenni nehéz.
Egyszer még moziban is voltam. RED. Bruce Willis 3 arcában sosem lehet csalódni.
Amikor 2 abszintból a 2. 2 kocsi közé távozik, aztán az Instantban folytatva az estét nem sokkal később már 4 különböző nemzetiségű pasival járjátok az utcákat és pálinkáztok itt ott, akkor több dolgot is érzel egyszerre. 4esen vagy 6oson guggolva utazni és angolul halandzsázni mókás, főleg, ha nem is vagytok igazából részegek. Köszönöm Hanna, még mindig. De talán nem kell újrajárnunk az útvonalat egy darabig.:)
A 2 hetes lázas mononukleózisom nem volt kellemes, az azt követő további 2 hét sem, de túléltem, ez a lényeg.:) 

A javát leírtam, bár persze ebben nulla gondolati elem van, viszont most ideje valami mást kezdeni magammal.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr522579425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása