Végre előkerült. Halálra aggódtam magam az elmúlt napokban. Kielégítő választ nem adott, de nem baj, legalább nincs semmi baja. Azt hiszem túl paranoiás vagyok. Lehet, hogy orvoshoz kellene fordulnom.:D Kicsit úgy tűnik, mintha nem bízna bennem. Ez bánt csöppet. Ez van. Találtam itt egy érdeke blogot. http://subba.blog.hu/2007/05/31/lami_pal_ismet_tollat_ragad
A mi drága igazgatónk.:D Hát igen, cuki kis öltözködési szabályozások vannak. És érdekes módon a mi osztályunkat rendszeresen fegyelmezik. Csak azt nem értem, ogy miért nem tudja bevetni tekintélyét a nagyobbak ellen is... Na mind1. Nekem a házirend ezen része kimaradt. Bár az igazat megvallva egyáltalán nem olvastam a házirendet. Nyárádi mintha felolvasta volna, de azt hiszem akkor valahol máshol jártam. Különben meg, ki az aki foglalkozik ilyen hülyeségekkel? Rám egyszer rám szólt az ofő, mert kint voltak a vállaim a felsőmből. Hát, azóta érdekesebb felsőkben is voltam már.:P Nyárádi a sminket is betiltotta. Csak nem tudom minek. Aki akarja úgyis sminkel. Egyébként aranyos nő nagyon. Nehéz lehet a mi osztályfőnökünknek lenni. Ma kidobta vki a szivacsot a tetőre. Nem tom ki volt az az észlény, nap végére visszahoztuk. Vagyis gőzöm sincs ki. De nem kapták el, mert arról tudnék.:D Huhh, rémesen hülyén írtam most. Mint egy kis picsa.:D Na nem baj, ha boldog vok akkor eszemet vesztem. Meglett Gábor és ez igencsak feldobott, mert már nem tudtam elképzelni, hogy mi van vele.:P Gyuri meg vicces dolgokat írt nekem.:P Meglesz az Atti koncert hanganyaga. Már csak percek, vagy inkább órák kérdése...:D csak másfél órája jön. Hát... Egyszer csak ideér.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr8890257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása