kolibrilina 2007.11.26. 18:50

Verseim

Mivel begépeltem a Gábor miatt írt verseim a másik, nem érintett Gábornak, berakom ide is. Szigorúan, jog fent tartva.

Többé senkiért nem sírok

Többé senkiért nem sírok,

másért könnyet nem hullatok.

Nincs aki akár egy cseppet is érdemelne bel

mert senki nem érti igazán a lelkem.

Te, kiről azt hittem ismersz,

te abszolút nem értesz.

Nem tudod milyen fontos voltál,

de ennek vége, jöjjön a halál.

őlem,

Én nem akarok sírni senkiért,

ezt elhatároztam már rég...

De még egyszer...egyszer még meg kell tennem.

Jól kisírom magam, aztán befejezem.

S akkor többé nem sírok...sohasem.

 

Nincs cím- mint legtöbb versemnél:P

megtanultam elviselni ha valaki elhagy

gondold, hogy majd pont téged tartóztatlak

legyek bár makacs, gonosz, vagy kegyetlen

az én szívemet összetörted, én miért ne tegyem?

t

űrnöm kéne mindent, hallgatni csendesen?

úgy tenni, mint akinek nincs véleménye sem?

sorry, de nem vagy ez a típus, tényleg

bár azért fájna, ha téged is elveszítenélek

az életem része vagy, lelkem egy darabja

de legjobb barátként a végét akartad

én nem... nem akarlak megállítani

magamat nem szándékszom rád erőszakolni

hát menj, ha akarsz. ott a másik út

de azon mi sohasem találkozunk

mert két külön út ritkán szalad egybe

és ha mieink elválnak, kétfelé megyünk mi ketten

nem bántani akartalak, fájdalmat okozni sem

de a tényekkel tisztában vagy, ugye?

közhely bár, de igaz, az aranyfonalat

össze lehet kötni, de a csomó ott marad

 

Másodiknál nem volt kedvem a betűkkel szarakodni meg írásjelekkel. Mert azokat nem használtam, hisz msnre gépeltem be. Mindegy, majd egyszer. Nekem most ez így elég.

Szólj hozzá!

Címkék: vers

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr10242719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása