kolibrilina 2008.11.18. 21:30

Áúúúú

Első táncóra után. Holnapra nem fogok tudni mozogni, ezt már most érzem magamon. Furcsa megmozgatva lenni.:P  Szét vagyok verődve. Nagyon jóó.:P Amúgy az óra jó volt, bár idegenszerű, és folyamatosan az az érzésem, hogy nem fogok felzárkózni. Mindegy, nem vagyok az a fajta aki feladja egyből a dolgokat. Akaraterőben nincs hiány.

A föci dogát ma megírtuk és határozottan jó lett, bár az utolsó feladatot ki lehetett volna hagyni, úgyis csak óra felénél jutott eszébe lediktálni. Isteni szikra csapott le rá. 

Kaptunk negyedévit is, nagyon nagyszerű, eddigi években mást nem tudott, csak jót írni rólam. Mindig akkora kamu volt, hogy hihetetlen. csak néztem, hogy ezt vajon nekem szánta e, tényleg. Hát, most pótolt. Egy fél mondatot sikerült úgy összehozni, hogy az valamilyen szinten pozitív kicsengésű... Holott most jók a jegyeim és jól tanulok. Grr. Nagyon lehangolt és nem értem miért kellett ilyeneket írni. :@:P

Előző postba beraktam egy értelmes beszélgetést amit Zsófival folytattam, mit mondjak, nem nőtt a szememben. (Tudom, barátnők voltunk, de a beszélgetés után és ismerve őt, nem is olyan biztos. Komoly a párhuzam közte és Kármen között. Miért ilyenek az emberek? Költői volt.) 

Elfelejtettem amiket akartam.:p De mivel sok dolog nem történt mostanság, nem hiszem, hogy fontos lett volna. tegnap vettem egy táskát. Fúú ha. És lefeküdtem 10kor. Azt hiszem ma is ezt fogom tenni, bár holnap tovább alhatok. Most nem tudom, megyünk e holnap Pattival mega koncertre. Nem ártana.:P De nem jön msnre.:S 

Nagyon leszívottnak érzem magam. Itt így eltudnék aludni. Eszembe jutott, hogy olvasok, aztán át villant az agyamon, hogy inkább matekozni kéne, de ez egy nagyon röpke villanás volt. Annyira fáradtnak érzem magam, hogy nem lennék rá képes. Pedig muszááj. Megemberelem magam. Pénteken tz, minden alkalmat meg kell ragadni a gyakorlásra.:P Főleg, hogy csütörtökön angol és tánc, ergo nem sok időm marad... 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr86776788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása