kolibrilina 2009.12.02. 21:03

Papparappa

 Rég voltam beteg...:P Bár most könnyebben megadtam magam mint szoktam. Nincs kedvem bejárni.:P Így legalább megnéztem egy kevéssé értelmes filmet (A csúf igazság) és bambultam ki a fejemből. És aknakeresőztem, ami időről időre rámtör, ha épp nem vagyok formában.:P Nyílván találnék agypukkasztóbb játékot is, de ezt nem kell keresni. 

Mivel bevagyok zárva, nem írhatok semmi érdekeset. Amúgy sem, igaz. Majd ha egyszer visszatér belém egy két lényeges alkotóelem, amiket megnevezni nem tudnék, akkor írok. És majd ha tudom mit érzek. Dühön kívül, néhány lény és baci felé. 

Dühös vagyok, mert hülye vagyok. Mert mások hülyék. Mert rossz azoknak, akiket szeretek. És nem tudok mit tenni ellene. Dühös vagyok, mert a nők ribancok, vagy csak hülyék... És mert a pasik idióták. Anyámnak igaza van, kötelező kellene legyen a katonaság. Hátha megtanulnák használni a fejüket. És rájönnének, hogy pasik... Elég elbaszott ötlet volt embert teremteni... 
Továbbá jó lenne, ha az emberek a saját dolgukkal foglalkoznának és nem a másik magánéletében kotorásznának... Olyanéban, akihez nem mellesleg semmi közük... 
És szeretném, hogy tavasz legyen. De ez már csak mellékes, szokásos téli vágy. Azt haggyuk is, hogy ebben a hónapban szülinapom lesz... Blöááááááá.

Egyszer lesz egy általam és a barátaim által belakott lakatlan szigetem... Fehér és puha homokkal, nagy nem pálmafákkal, saját korallzátonnyal és reeeeengeteg napsütéssel. Nem érdekel, ha giccses. Van ennél jobbrosszabb is.:P 
Vagy lehet, hogy egyszerszűen tényleg csak öcsém panamai kocsmájában fogok kikötni. Én leszek azöööö csapos. Vagy ilyesmi. Aztán nyitok mellette egy cukrászdát. Korrekt. De minek is ezen gondolkozni, 2012ben úgyis meghalunk.:P (Így aztán az érettségire sem kéne törni magam...) 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr821569758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása