Múltkor nem nagyon tudtam ezt a témát kifejteni. Szóval, hogy egy bizonyos csaj mivel jobb, mint én.Bemásolok egy beszélgetés részletet msnről.:

jó, köv kérdés x mivel jobb mint én?
Respect the xxxx' and the xxxx x! üzenete:
semmivel....
Respect the xxxx' and the xxxx x! üzenete:
a fiúk azért szeretik őt jobban, mert jó a  melle...ennyi....
Respect the xxxx' and the xxxx x! üzenete:
bevallom engem is befolyásolt ez egy időben, nem tagadhatom :D
[c=63]mert én, álmokban hittem réges rég, gyermekként mindig kék az ég...[/c=64] üzenete:
tudom :D
[c=63]mert én, álmokban hittem réges rég, gyermekként mindig kék az ég...[/c=64] üzenete:
de ez olyan izé...
Respect the xxxx' and the xxxx x! üzenete:
ez van...
Respect the xxxx' and the xxxx x! üzenete:
alig várom a sok kis faszt, amikor neked is "jó" lesz a melled mindenki rólad fog áradozni és alig juthatok majd hozzád...
[c=63]mert én, álmokban hittem réges rég, gyermekként mindig kék az ég...[/c=64] üzenete:
 :Dhülye
Respect the xxxx' and the xxxx x! üzenete:
mondjuk nálad nem lesz ekkora tumultus, mivel te nem kurvulsz az x meg igen..

A csajt megint x-el jelöltem. Borzasztóan hülyeség, lehet, de félek. Bár abból, hogy kurvul már bárki tudhatja aki oszt.-ba jár. Mind1. Azt hiszem ennyivel le is zárom a témát. Nem lesz kissebbségi komplexusom csak, mert vkinek nagy mellei vannak... Attól én még szép vok és sok srácnak tetszem és hasonlók úgyhogy mind1. Az is, hogy csak épp annak nem akibe szerelmes vok... Túlélem. Rákattantam Natalia Oreirotól a Me muero de amor c. számra. Gyönyörű. Meg Edvin Marton- Romeo and Juliet és Dark Angel. Hnap nem tudom, hogy lesz e külön angolom. Fogalmazást kell írjak szerdára Hemingway Öreg halász és a tenger c. műve alapán a hűségről. 2 oldal... Nem tudom, hogye lesz annyi, de majd megoldom. Csomó szart kellene tanulnom, máj 24-25 angol írásbeli vizsga. Valamikor lesz latin is.. Ez halál. Idegesít ez a gép. Ez a sajátom, de legfejjebb múzeumba lenne jó, hogy 10 évvel ezelött még ilyen gépek voltak. Borzalmas. Szeretem, de nem erre találták ki szegényt. Kész öngyilkosság netezni vele, mert lassú, ideges leszek és szívrohamot kapok. Megyek is, elég megterhelő neki az msn is.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr365100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása