Tanulgatom itt a szavakat angolra, de szinte semmit nem tudok ideikből.:D Lehet, hogy el kellene kezdenem megtanulni a maradék tételeket. De aaannyira nincs kedvem. Majd északa.:P Vagy nem tom. Betegséges szarokat kellene tanulnom, mert az nehéz. Na ha azt húzom végem van.:P Az ilyen fájós szarokat tudom. De ennyi. Amúgy is, mit lehet mondani a headache-ről??? Szörnyűűű. A Budapest nézésről még elpampogok valamit, de valahogy kétlem, hogy értelmeset tudnék. Szerintem most az lesz, hogy keresek valami tuti ks dalszöveget és lefordítom. Értelme semmi, de mondhatom, hogy angolozom. Hát nem? Változatlanul nem tudja senki, hogy hánykor lesz latin vizsgánk. Azt hiszem bemegyek 8-ra,mint a franciások aztán ücsörgök.:P Viri nem akar Vp-be jönni.:'( Á, de borzalmas. Teljesen le fogok hangolódni. Most viszont tényleg kell valami dalszöveg. Two different worlds? Ez angol RJben van. Nem tudom. Egyszer leakartam fordítani, de hamar meguntam. Na mind1, előkeresem aztán kiderül, hogy mi lesz belőle. Max folytatom a szó tanulást.:P Különben meg van még jó pár órám holnap reggel 9ig. Addig simán tanulhatok. Asszem csinálok kávét. Ja, csináltatok, merthogy én ugye nem tudok... Hmm. Meg kellene tanulni...

Jajj, de jó, kijelölés gátlózva van a dalszöveg... Na mind1, keresek valami mást. Lássuk csak... Gőzöm sincs mi volt olyan amit valaha is lekartam fordítani. Ja de. Unfaithful. Nah akkor az kell. Á nem is. Régi kedvencem Britneytől az Overprotected.

Spoken:
I need time (time)
(love)
Joy (joy)
I need space
I need me

(Action!)

Say hello to the girl that I am!
You're gonna have to see through my perspective
I need to make mistakes just to learn who I am
And I don't wanna be so damn protected
There must be another way
Cause I believe in taking chances
But who am I to say
What a girl is to do
God, I need some answers

What am I to do with my life
(You will find out don't worry)
How Am I supposed to know what's right?
(You just got to do it your way)
I can't help the way I feel
But my life has been so overprotected

I tell 'em what I like
What I won't
What I don't
But every time I do I stand corrected
Things that I've known
I can't believe what I hear about the world, I realize
I'm Overprotected

There must be another way
Cause I believe in taking chances
But who am I to say
What a girl is to do
God I need some answers

What am I to do with my life
(You will find out don't worry)
How Am I supposed to know what's right?
(You just got to do it your way)
I can't help the way I feel
But my life has been so overprotected

I need time (love)
I need space
(This is it, this is it)

I don't need nobody
Tellin me just what I wanna
What I what what I'm gonna
Do about my destiny
I Say No, No
Nobody tell me just what what what I wanna do, do
I'm so fed up with people telling me to be
Someone else but me

(Action!)

What am I to do with my life
(You will find out don't worry)
How Am I supposed to know what's right?
(You just got to do it your way)
I can't help the way I feel
But my life has been so overprotected

I don't need nobody
Tellin me just what I wanna
What I what what I'm gonna
Do about my destiny
I Say No, No
Ain't nobody tell me just what I wanna do, do
I'm so fed up with people telling me to be
Someone else but me

What am I to do with my life
(You will find out don't worry)
How Am I supposed to know what's right?
(You just got to do it your way)
I can't help the way I feel
But my life has been so overprotected.

So,

Beszélő:
Szükségem van időre (időre)
(szerelemre)
Örömre (örömre)
Szükségem van térre
Szükségem van magamra

(Cselekedj!)

Mondd helló annak a lánynak aki én vagyok
Ha látni akarnád az én szemléletemet
El kell követnem hibákat, hogy tudjam ki vagyok én
És én nem akarok lenni
Ott muszáj legyen egy másik irány
Okkal hiszek a nyereség kockázatában
De ki vagy ok én, mondom
Mit teszek én
Istenem, szükségem van válaszokra

Mit teszek az életemmel
(Fel fedezed, ne aggódj)
Hogy én felfedezem a tudát, mi a jó?
(Éppen megtudod mit csinálsz az utadon)
Képtelen vagyok érezni az irányt
De az én életem túl védett

Én megmondom mit szeretek
Mit nem akarok
Mit nem teszek
De mindig beismerem a tévedésem
Dolgok, amiket én tudok
Nem tudom elhinni amit hallok a világból, én realizálom
Én túl védett vagyok

Ott muszáj legyen egy másik irány
Okkal hiszek a nyereség kockázatában
De ki vagy ok én, mondom
Mit teszek én
Istenem, szükségem van válaszokra

Mit teszek az életemmel
(Fel fedezed, ne aggódj)
Hogy én felfedezem a tudát, mi a jó?
(Éppen megtudod mit csinálsz az utadon)
Képtelen vagyok érezni az irányt
De az én életem túl védett

Szükségem an szerelemre
Szükségem van (térre)
(ez az, ez az)

Nincs szükségem senkire
Mondd el csak, hogy mit- I don't know:D
Mit, én mit, mit akarnék én
Tégy az én végzetemről
Nem, nem, mondom én
Csak senki nem mondja meg nekem mit, mit ----tegyek
Azaz én torkig vagyok az emberekkel akik megmondják nekem mit legyek
Valaki más, de én

(cselekedj!)

Mit teszek az életemmel
(Fel fedezed, ne aggódj)
Hogy én felfedezem a tudát, mi a jó?
(Éppen megtudod mit csinálsz az utadon)
Képtelen vagyok érezni az irányt
De az én életem túl védett

Nincs szükségem senkire
Mondd el csak, hogy mit- I don't know:D
Mit, én mit, mit akarnék én
Tégy az én végzetemről
Nem, nem, mondom én
Csak senki nem mondja meg nekem mit, mit ----tegyek
Azaz én torkig vagyok az emberekkel akik megmondják nekem mit legyek
Valaki más, de én

Mit teszek az életemmel
(Fel fedezed, ne aggódj)
Hogy én felfedezem a tudát, mi a jó?
(Éppen megtudod mit csinálsz az utadon)
Képtelen vagyok érezni az irányt
De az én életem túl védett

Azta. Kéész.:D Gábor megmondta mi a don't wanna be:D Nem akarok lenni. Jahh, ez oszt társam Gábor.:) Na hát ezzel meg is volnék. Azt hiszem most megyek. Micsoda remek ötlet.:P:D Holnap vizsga.:S Az agyam meg teljesen ki van szipojozva. Menthetetlenül süllyedek a hülye picsák szintjére. (Sorry mkitől aki annak érzi magát.:P) Szóval most lééépek.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr7196852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása