Angol vizsgám 4 lett!!! Annyira örülök neki! Házimunkákról meg sportokról kellett beszélnem. + ehhez tartozó dolgok. Rémesen izgultam. Örülök, hogy túl vagyok rajta. Most jön mondjuk a java. Latin nehezebb lesz. Bár az már annyira nem izgat. Lényeg, hogy a 3as meglegyen. Suliról ennyit. Ja, évzárón nem leszek, mert wellness cuccba megyünk Kálmánékkal.

Voltunk bőrgyógyásznál, még mindig az anyajegyem. Annyival lettem okosabb (az előző két vizsgálat után), hogy jobb ha később veszik ki, mert tekintve, hogy növök a helye- heg az esetlegesen megnyúlhat és hát az nem túl szép. Szerintem legalábbis. Ennyit erről.

Napom legjobb része az volt, hogy elmentünk Virivel megnézni végre a Karib tenger kalózai 3at. Rengeteg kritikát olvastam, mind arról szólt, hogy nagyon rossz lett. Én ezzel nem értek egyet. Szerintem hozta a színvonalát, mind poénban, mind látványban és eseményben. Személy szerint nagyon élveztem. Kedvenc mondataim:
-érdemes volt élni ily dicső halálért
-
a világ nem lett kisebb, csak egyre... kevesebb
-nem az örök élet a lényeg, hanem a trükk, hogy önmagad maradj
-szépen csengő szózat, de a bók a börtönőr szájából csak nyikorgás

 

Az utsó az Viri kedvence, de szerintem is tök jó. A végén sírtam, szerintem szörnyű. Aki még nem látta és nem akarja megtudni a végét, ne olvasson lejjebb, mert én bizony leírom. Szóval Will lesz a bolgyó hollandi. Ettől teljesen kiakadtam. Tudtam már, mert Anna ugye elmondta, de így... Borzalmas!!! Aztán a végén is sírtam majdnem, mert ugye Will elment a szigetről... Csak azért nem tettem, mert elég cikis lett volna. Nagyon érzékeny vagyok az ilyenekre. Egyébként, hála Viri egy ismijének bent maradtunk addig míg lement a stáb lista, mert van a végén még egy jelenet. Ten years later.:D Akkorra lesz gyerekük is... Nah a lényeg, hogy így nem lehet vége ennek a sorozatnak. Állítólag lesz még, hát ajánlom nekik. Viszont azt pletykálják, hogy Orlando kiakar lépni. Jajj, nem akarom, hogy Willt kiírják. Érte már érdemes megnézni...:D Javíthatalan vagyok. Mind1, nincs kedvem tovább rizsázni erről, mert épp a kultúrtöris szarokkal szarozok. Hmm, de jó vagyok. A. Zs.nek kell elküldjem. Azon vagyok...:) Holnap egész nap tanulok. Hejj, de jó nekem. Na mind1, lassan vége. Atán táábor. Nem akarom. Akarom. Nem akarom... Tiszta hülye vagyok. Valamit akartam még írni, de már nem tudom, úgyhogy most lelépek. Holnap úgyis all day itt fogok dekkolni.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr2497528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása