kolibrilina 2007.08.03. 20:48

Hmm

Azt hiszem nem tudok kiigazodni az embereken. Gábor visszajött, Krisztike nem kis dühére- akarta tudni, hogy értem el, hogy visszajöjjön (egyszerű volt, mert nem csináltam konkrétan semmit.:D Csak írtam blogjába, hogy jöjjön vissza) . Ennek ellenére nem értem. Jajj istenem. Gábor lelépett, most kriszti saját msnjéről ír mintha ő lenne Gábor. Rém szánalmas. nagyon röhögök:D

raczkriszti@vipmail.hu (E-mail címe nem megerősített) üzenete:
Én vagyok az.
[c=27]akár az őszi levél, amit ha felkap a szél, az élet úgy száll- eget és földet bejár[/c] üzenete:
perszeee
raczkriszti@vipmail.hu (E-mail címe nem megerősített) üzenete:
Lina. Ha szeretsz hiszel nekem.
[c=27]akár az őszi levél, amit ha felkap a szél, az élet úgy száll- eget és földet bejár[/c] üzenete:
oké, melyik volt rjből az a rész ameikkel eccer megvígasztaltál?
raczkriszti@vipmail.hu (E-mail címe nem megerősített) üzenete:
szerelem ég szemében, ki akarta fennt az égben melyik csillag vagy isten hogy gábor így szeressen
[c=27]akár az őszi levél, amit ha felkap a szél, az élet úgy száll- eget és földet bejár[/c] üzenete:
uhh. ez naggyon szánalmas próbálkozás volt kriszti
raczkriszti@vipmail.hu (E-mail címe nem megerősített) üzenete:
Nem akarok a hitetlenkedésed miatt szakítani veled! Amúgy sajnálom, de volt 4 barátnőm rajtad kívűl.
[c=27]akár az őszi levél, amit ha felkap a szél, az élet úgy száll- eget és földet bejár[/c] üzenete:
tudod mi a baj?hogy ismerem gábort

És akkor írja hogy nem ismerem. Annyira kész.:D Ezen már csak röhögök. Letiltott.XD:D Tönkretette a szórakozásom.:S Na mindegy, úgyis megint bekattan és felold.  :D

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr22131738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása