kolibrilina 2007.08.08. 17:12

Unom magaam

Nagyon unom magam.:S Azt hiszem azért nem tudom lefoglalni magam, mert keveset aludtam. Meleg volt és kinyitottam az ablakot. Olyan éjjel 1kor... És tök nagy zaj volt. Aztán jött 4 körül a kukás, aztán 6kor megint valami kukás szerű, biztos a szelektív hulladékgyűjtőkhöz, a lényeg, hogy folyton felköltöttek ezek a szarok. Tiszta ideg lettem. Már az első izénél be kellett volna csuknom az ablakot, de nem akartam azt se, hogy melegem legyen. Meg azt hiszem az is volt a baj, hogy lusta voltam kinyitni az ágyamat. És így lényegesen magasabban vagyok, mint megszoktam, na meg nem tudok terpeszkedni. Ma azt hiszem kinyitom. Holnap talizok Zsuzsival. Megyünk a Margit szigetre. Jó lesz. Andris mégis tudna jönni strandra, de nem tudom, hogy menjek e. Ha én nem megyek ő se megy. Legalábbis mikor megtudta, hogy én nem megyek nem  tűnt túl lelkesnek. Én viszont már beszéltem Erzsivel és azt mondta, hogy feljön. Elmegyünk majd Westendbe vagy ilyesmi. Most viszont fáj a fejem. Az operaház fantomja miatt, azt hiszem. Van benne néhány szörnyű dallam. Amikor a fantom orgonál... Brr. Nem tudom, miért hallgattam. El kellene kezdjem kitalálni miket viszek Olaszországba. Mivel a hátamon kell majd cipelnem mindent minden nap, ezért nem viszem a fél szekrényem, úgy, mint táborba. Oda eleve bőrönddel mentem. ide hátizsákkal kell.:P Azért kezdem várni. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz. A táj kétségtelenül gyönyörű lesz. Én csak látni megyek. Semmi több. No meg egy kicsit barnulni se lenne rossz. De annak is örülnék, ha hűvösebb idő lenne. Mert 15 kmeket a tűző napon gyalogolni... Hát, nem túl hívogató. Sulit is várom már nagyon. Tegnap nem írtam a Hannás Ádis talimról. Jó volt.:) Ádám nem sokat változott. Hosszabb lett a haja. Na meg, túl nőtt rajtam. Amíg hozzánk járt tök alacsony volt.:D De nagyon szerettem. Hannával megkérdeztünk egy srácot, hogy milyen alsógatya van rajta.:D Elötte össze vissza röhögtünk, a srác tejjesen hülyének nézett.:D Egyébként lila volt rajta. De szerintem olyan színű nincs is.:P Ádám meg ült a másik vill. megállóban és nézett ránk, mint aki nem tudja eldönteni, hogy melyikünk a hülyébb. Én vagy Hanna.:D Tiszta úgy nézett ki, mint egy spániel.:D A hosszú, hullámos barna hajával. A srác meg zselézett hajjal... Ádám szerint punk volt, de ehhez képest Sklipnotos póló volt rajta. Nem hiszem, hogy punk volt. Nem is érdekel. Vicces volt, ez a lényeg. Na, valamivel megpróbálom lekötni magam.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr86135357

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mais 2017.12.12. 10:53:08

Kedvenc Antihősömről - Kritizátor

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása