A zarándoklat fantasztikus volt. Örülök, hogy nem hátráltam meg a végén. Nem akarom itt fejtegetni, lényeg, hogy naggyon jól éreztem magam. Tök jó fej emberek, elképesztő hangulat, gyönyörű táj, rengeteg röhögés, sok gondolat és isteni olasz fagyi. Tömören. Ja és kevés alvás. Az első este nem éreztem jól magam, akkor Szegeden voltunk, de aztán javult a helyzet jelentősen.:D Úgy mentem el, hogy na most akkor engem minden és mindenki hidegen fog hagyni, nem is foglalkozom majd az egésszel és nem változok semmit, de egyikben sem lett igazam. Sok tapasztalatot gyűjtöttem, észrevettem hibáimat, többek között azt, hogy mennyire könnyen ítélkezem, és ilyenek. És abszolút nem hagytak hidegen a dolgok. Főleg egy srác...  Abban is tévedtem, hogy rakás ájtatos és unalmas emberrel leszek összezárva közben totál nem. Teljesen emberik voltak.:) Fiatalok és jó fejek. Örülök, hogy ott voltam. Amint lesz katekézis elkezdem az utat. Ennyire megfertőztek. De nem is lehetett volna másképp. Amikor úgy 1 millió fiatal énekli ugyanazt a dalt saját nyelvén, vár a pápára vagy épp Kikóékra, akkor az a hangulat megfogja az embert. Leírhatatlan, hogy milyen volt. A naplómat végig vezettem, de az nem ugyanaz, mint amit éreztem. Vagyis nem tudtam visszaadni. Valami béke és boldogság töltött el. Fantasztikus volt.

Szerdán már mentem suliba. Kicsit furcsa volt. Nehezen illeszkedek vissza. Ma már jobban ment a dolog. Viszont már most problémával küzdök. Egyrészt azzal, hogy ofőnk ültetést csinált, esélyt sem adva a maguktól egymás mellé ülő embereknek... és most olyan emberek között ülök akiket utálok. Így pl. a padtársam a Benedek. Pfúj. Elöttem meg Kristóf... Egyszerűen... Ki kellett basszon velem... A nagyobb gond az, hogy úgy érzem, Gábor kerül engem. Rákérdeztem ma, azt mondta, hogy ez nincs így, de én akkor is így érzem. Vagy csak ennyire leköti a Zsófi... Nem akarok megint eltávolodni tőle. Jó lenne ha ebben az évben nem veszítenék el embereket.:P És Gábor nagyon fontos nekem, ugyebár. Félek egy kicsit, de remélem alaptalanul. Nem tudom... Kicsit szar. Egyébként jó a suli, új matek- fizika tanárunk egész jó fej, a barátaimmal sokat röhögünk, alapvetően jók a dolgok... Mondjuk. Mind1, most akkor is szar a kedvem. Lehet, hogy az idő miatt is... Hideg van, fázom. Pulcsiban meg pokrócban ülök. Nem tudom itt miért nem képesek bekapcsolni a fűtést. Az is elég gáz mondjuk, hogy szeptemberben ilyen az idő. Tavaly ilyenkor még főttünk meg. :S Xar.

Néztem a kereső kifejezéseket, érdekesek vannak. Olyan, hogy everlastos tolltartó. Fontos erre rákeresni. Meg vannak ilyen egész dal szöveg idézetek, meg latin cuccok meg volt még valami naggyon érdekes, de arra már nem emlékszem.:D Mindegy, szóval jó dolgokat tudnak keresni az emberek. Most kezdek magammal valamit...

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr85159781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása