kolibrilina 2007.10.16. 18:28

Hmm

Épp Evanescencet hallgatok. Nem tudom miért. Szeretem őket, de most nem nagyon van hozzá hangulatom. Mindegy, nem cserélek. Nincs mit írni a napjaimról. 3as lett a föci dogám, örülök neki, mert lehetett volna rosszabb is... Majd csütörtökre megtanulom Ausztriát meg az Alpokat... Izgis. Katekézis tegnap unalmas volt. Igyekeztem figyelni, de nem nagyon jött össze. Na mindegy. Lassan vége ennek is és beindul rendesen a dolog. Tudom mit kell írnom. Lesz gitárom!!! 3 hét... Úúúú de várom!!! Kinéztem egyet, majd felteszem a képét, gyönyörű!!! Apu elkezdett basztatni, hogy a furulyámmal majd ütögethetem... 3.ban kellett furulya, mert kötelező volt általánosban. Aztán én nem tanultam meg, mert az osztály 1.ben kezdett játszani rajta, én meg 3.ba csöppentem oda. Csak a tnő megígérte, hogy megatnít. Nem lett belőle semmi, nem mintha vágytam volna rá. Aztán magyarázott a tehetségről meg ilyenekről. Életbe egyszer eljutok oda, hogy elkezdek tényleg csinálni valamit amit szeretnék, erre el kell kezdeni lebeszélni. Pff. Leszarom. Majd meglátja, hogy van tehetségem... Amiben én magam kételkedek mondjuk, de csakazértis. A lefogással nincs gondom, de még nem tudom, hogy fogok akkordot váltani... Mindegy. Csak csak megtanulom. Gábor, Zsuzsi segítenek. És Aradon ott lesz Bobi is. Lehet, hogy Aradon megvesszük, de ha nem látok ilyen gyönyörűséget, akkor nem. Jajj, nagyon várom a novembert! Minden tök jó lesz... És már csak 60 akárhány nap van a szülinapomig.

Gábor szerint Gergő valahol még mindig szeret. Ezért nyalogatja még mindig a sebeit. Ahha. Lehet, de valahogy nehezen tudom elképzelni, hogy ennyire oda lett volna értem. Bár persze kitudja, főleg ha magamból indulok ki... Akkor sem tudom mire jó ez. Ráadásul azóta  voltak barátnői. Nem tudom mit kell itt nyávogni. Nem is érdekel már. Olyanszinten meghülyült... Persze én vagyok az oka.:P Ami végülis lehet, mert azután kattant meg. De azért kétlem. Jobb nem foglalkozni vele.

Jól vagyok amúgy. Nem fogok lelombozódni, semmitől. Gondolkoztam azon, hogy mekkora szívás, hogy magyar vagyok. Én annyira amerikai akarok lenni... Amcsi gimik annyival jobbak, mint a magyarok... Meg az egész kontinens... Mondjuk, mi nem jobb, mint Mo.? Nem szeretek itt lenni. Pestet különösen utálom. Eszembe jutott, hogy 10.ben elmehetnék cserediáknak... Ki akarom próbálni, hogy milyen is ott egy gimi, és erre később nemigen lesz lehetőségem.:P De ehhez bátorság is kéne. Valószínűleg ez ki fog maradni az életemből. És azért belegondolva, örülhetek, hogy nem Etiópiába születtem. Vagy amcsi gettóba. Meg hasonlók. Akkor már jó itt. De Mo.on nekem egyedül Szeged szimpi. Úgyhogy, bár család itt van, emlékek is itt lesznek, felnőttként én elhúzok. Viri szomorú lett mikor mondtam neki, hogy ki akarok költözni illetve egyetemet sem itt akarom járni. Ami azt jelenti, hogy a közös lakásunkból nem sok lesz. Hacsak nem jön ő is. De én akkor sem fogok itt maradni. Most ráfekszem az angolra, nagyon megakarok tanulni. Fordítom Zsuzsi segítségével a Bet on it c. számot, majd egyszer kész lesz. Meg az I gotta go my own wayt is leakarom, meg van még jó sok szm.:) Ez lesz az új hobbym. Meg szó tanulás. Irritáló, mikor valamit kéne tudjak angolul és nem tudom. Na, Mátékám addig pofázott itt, míg eljutottam oda, hogy írok mailt Évikének. Beszopja a kis pöcs. Úgy volt, hogy Évike neki is vesz valami gitárt, vagy elkéri Kálmánét, de ez csak ötlet volt. Ami eddig tartott. Már nincs rá szükségem, hogy jöjjön katekézisre. Hazajövök egyedül is. Hát baszódjon meg. Én még 3 katekézisen leszek, utolsó 2ről lemaradok, mert Aradon leszek. Huhh, felcseszte az agyam. Tényleg, mi lenne, ha beváltanám az ígéreteimet és beveretném a pofáját? Gáborok meg Ákos tutira megteszik. És ezért még Gergővel is megérné kibékülni.:P Jó, tudom, ilyet nem szabad, meg egyébként is, tudni kell megbocsájtani, de qurvára elegem van belőle!!! Undorodom a hájas fejétől... Állat. Katekézisen is akkora ős paraszt volt... Nem tud normálisan viselkedni... Jobb is ha nem jön többet.:P Le van szarva. Na, ennyi, túl mérges vagyok ahhoz, hogy tovább folytassam az írást kultúrált formában.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr33198350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása