kolibrilina 2008.06.12. 18:25

3 dolog

http://f1hirek.hu/hir/Hamilton_szerint_Franciaorszagban_is_van_eselye_a_gyozelemre_200806121047

Ehhez én már nem is szeretnék semmit hozzáfűzni. Ez az ember... Késsz.

Másik, hogy miért van még mindig csökkentett módban a főoldal?? Mellesleg nem tudom, észrevettétek e, eredetileg május vége volt kiírva, mint felújítás vége, és ez valamikor hipp hopp, eltűnt. Igazából nem értem, miért kell váltani, de ha már kell, miért nem lehet ezt gyorsabban kivitelezni? Mindegy...

Amúgy meg csak azért jöttem, mert megakarok osztani néhány csodás képet amit most fogok törölni... Tömörítem a mappám mappáit, mert át kell küldenem majd öcsémnek, mivel formatálva lesz a gép, és így találkozhatok a régen lementett kacatjaimmal. Jó dolgok vannak itt...

 Először is, érdekelne, ezekre mi célból tartottam igényt annó, amikor uninstalláltam a skypeot, minthogy semmi értelme nem volt, hogy legyen. Hmm. Van ötlet?

Volt idő, amikor szerettem az ilyen képeket... Ez az utolsó, a többit rég töröltem.

nem tudom miért, de ez se tetszik már.:P Amúgy, iszonyatosan szép képeim vannak, van ízlésem ( egó:)), de volt idő, amikor annyira nem voltam szép kép mániás, mint most. Szóval kisebb volt a követelményem...:) A mostani vizsgán átment képeket viszont nem teszem közkinccsé, és nem csak, mert több száz van, hanem, mert irigy vagyok.:P Ez van.:D (Nem mintha én nem "loptam" volna őket, de sebaj.:)

Nem tudom ezzel a képpel sem mi bajom. Leginkább, hogy semmi extra nincs benne. Nincs üzenete, nem valami különlegesek a színek, fények... Semmi. Ez csak van. Sőt, ha jobban megnézem még abban sem vagyok biztos, hogy nem e számítógépes... Paff.

Ennyi most. meg amúgy is... Ideges vagyok. Kármen megsértődött, mert nem megyek holnap a bulijára ami ugyebár az utolsó... csakhogy, előre leszervezett programom van, plusz meghívott olyanokat, akikhez semmi kedvem. És lemondtam volna az egészet a kedvéért, de ha már ezt megteszem, annyit hadd várjak már el, hogy olyanokkal legyek, akiket elbírok viselni... Szóval, lemondok egy prgramot ami biztosan jó lesz és menjek helyette egy olyanra, amit meg nem fogok tudni élvezni? Ma volt az utolsó nap, ő pedig jövőre már a Petrikbe fog járni. Írtam neki msnen, közölte, hogy nem érdeklem, meg megvet meg ilyenek... Ez a szokásos utálok mindenkit hangulata... Ezért nem is akadok fönn rajta, tudom, hogy skizofrén. Ilyenkor nincs mit csinálni vele. De bánt, hogy nem hallgatott meg, letiltott... Szóval azt már, hogy szeretem nem volt időm elmondani... Hisztis liba, rengetegszer vesztünk össze, sokszor idegesített a beteges dolgaival, de mégis szeretem. És állítólag barátnők voltunk... Az emberek annyira könnyen kimondják ezt is... Miért nem számít ma már semmi igazán? Ha kimondok valamit, annak legyen súlya, legyen igaz... De nem. Tegnap kiderült, hogy én vagyok Erzsi legjobb barátnője. Hát ez enyhén szólva is megdöbbentett... Úgy kezeli a barátokat, mint bábokat. Hol ezt, hol azt szereti a legjobban, kb. attól függően változik, épp ki hallgatja meg a hülyeségeit. Mindentől függetlenül őt is szeretem, aranyos meg minden, bár jó pár dolog van, amiben elképesztő éretlen... Pedig 1 évvel idősebb, mint én. De ez nem az én dolgom. Az a lényeg, hogy nem tudom hogy jött neki ez... Nem mintha ez most foglalkoztatna. Kármen idegesít, teljesen valószínűtlen ez a csaj... Most akkor komolyan gondolja, hogy nem látjuk többé egymást? Ilyenkor gondolkozik vajon? Nem hiszem... Áhh, hogy semmise lehet jó...

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr57517001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása