kolibrilina 2008.10.09. 22:41

Most

 zene. Vagyis csak néhány olyan szám amit ma hallgattam és egyébiránt nagyon szeretek. 

Gondolkozom, hogy akarok e írni mást. Holnap végre péntek, hihetetlen fáradt vagyok. Le is kellene feküdni, de még valami angol házit kell gyártanom(vagy nem teszem meg, a matekkal túl teljesítettem), mindegy. 

Viszonylag kiegyensúlyozott vagyok mostanság. Tanulás dolog megy, kezdem kevésbé elveszettnek érezni magam a tanulnivalóban, ami azt hiszem nagyban köszönhető annak, hogy megküzdöttem az algebrával, és én győztem. Jövőhéten kellemes német, kémia és föci tz. Jó kis hétvége lesz... De ez van. Azonban, csak 3 napot leszek jövőhéten, mert nemzeti együttélés lesz, úgyhogy van mire várni. Azutáni héten meg már 23. felé lesz, vagyis őszi szünet. Annyira gyorsan telik az idő... Félelmetes. 

Írtam 1 verset kedden. nagy cucc.:P Persze. Csak épp fél éve nem tudtam kisajtolni magamból semmit. Mert ugye nekem kell, hogy belülről jöjjön, éreznem kell hozzá, nem elég a téma. Ötletek meg hiába voltak. Nem így működik. De ez kifejezetten jó lett. Tegnap pedig visszakaptam a fogalmazásom, csillagos 5 lett és baromi boldoggá tett. Nem is maga a fogalmazás. Hanem, hogy a Vasadi mondta órán, hogy van ilyen pályázat és akik éreznek indittatást írhatnak. (nem így mondta, de sosem voltam jó pontos vissza idézésből) És, hogy elsősorban rám gondolt. Meg írta a fogalmazásomra, hogy ügyes egyensúlyozás a rózsaszín világ és a mélyebb irodalom között. Nekem pedig ez borzasztóan sokat jelent. Kapcsolatba hozni egyáltalán azt ami írtam magával az irodalommal... Meg korábban is kiderülhetett, hogy nagyon tisztelem ezt a nőt, kedvenc tanár, és ő az egyetlen aki stabilan az (ennek köszönhetően aztán néha nagyon meg is tud bántani, de ez már más kérdés), ergo tőle nekem ez nagyon jól esett. Feltöltött ez a 2 dolog. A vers meg ez. Objektíven látom azt, hogy hogyan írok, mit tudok és mit nem, ismerem a hiányosságaim. Próbálok változtatni, na nem itt, ezzel itt nincsenek nagy terveim.:P A lényeg, hogy tudom, merre kell mennem. Tegnap este Albert Györgyi miatt anyám elkezdte a Szulák és más-t, végül csak én néztem végig. Nagyon jó volt. A téma az volt, hogy Miért ír a nő. Lévai Katalin, Albert Györgyi (nyugodjon békében), valami Zsuzsa és az egyik Nők lapja szerkesztő, mindenkét utóbbinak tudom a nevét, de most persze nem jut eszembe és most nem nézek utána.:P (22:22 ilyenkor kívánni kell valamit) A lényeg, hogy nagyon érdekes volt, meg fogom majd keresni m1 oldalán, nem tudom van e ott ilyen archivum. 

Ami még hír mondjuk, az, hogy apám 1.én betelefonált az Echo tv-hez, és tegnap benn volt felvételen, ma adták le. Érdekes volt az apámat tv-ben nézni.:P 23.án tüntetést szeretne Bazilika elé, de szigorúan kultúrált keretek között. Echo tv oldalán fenn lesz a dolog. Kíváncsi vagyok, lesz e ennek bármilyen folytatása. Kiderül.

Húha, mi is van még... Iszonyat primitívek az osztálytársaim. Hihetetlen... Olyanszinten nem tudom mit keresek ezek között az emberek között... Elnyel. Brr. Mindegy nem hagyom magam. Meg kőnek lenni megtanultam.

Amúgy barátokkal meg rendben vagyok. Pattin túl. Nincs energiám foglalkozni egyébként ezzel. Szóval... Ezt most nem tudom jobban kifejteni. Majd, amikor nem leszek nullázva. Jelenleg viszont vagyok. Megnéztem Született feleségeket is tegnap, és ugye elég ki lett tolva... Nem tudom az okot. Azt hiszem az a senorita szar van a főzős cucc előtt, színvonal 1iknél lejjebb van, mint a másiknál... A senoritából nem láttam még és nem is fogok, a hal a tortánt az elején néztem, aztán annál a pontnál, mikor Gáspár akárkit, aki nem a Győzike is berakták, felhagytam a dologgal. Illetve a romás dolgot megnéztem, mert az jó hangulatú volt. Meg a Kukis Tüncis héten is láttam 1-2 részt. Na ennyi volt. Celeb vagyok borzalom meg amit most indítottak... No comm. Néha kimegyek és belenézek, eltudom nézni ahogy a dilis Benkő keresi az anyahajót, vagy említett Gáspár-t ahogy "énekelget" egyebek, de az egész műsornak semmi értelme. És nem tudom, hogy lehet az, hogy a dzsungel közepén nincsenek guszta rovarok, kígyók, egyéb kedves dolgok a táborhelyen. Érdekes az egész... Mindegy, nem pazarlok több betűt rá. A Barátok köztnek meg vége lehetne, másfél hétig nem néztem (azelőtt se sűrűn, de bele szoktam nézni) és ugyanott tartanak... Nem halad semerre a sorozat és semmi értelme. Nem is tudom hova lehet még folytatni... Nyílván nem vagyok elég kreatív. Semmi, de semmi nincs a tv-ben. Átlag. Legalábbis ami a kereskedelmi csatornákat illeti. Magyarázat, hogy miért is nem nézek tv-t.:P Kivéve a 3 sorozatomat, bár Született feleségekkel néha úgy vagyok, hogy nincs is kedvem nézni. De House örök favorit.:) Legalább ebben a sorozatban nem csalódom. Na, ez volt tv-s blokk.:p Komoly dolog.:P

Akkor jöjjön a zene, mert olyan fáradt vagyok, hogy nem tudom kordinálni az ujjaim.

 

Na jó, külön postba rakom a többit. Vagy nem. Nem duracellel működöm.:P Holnap... Komolyan. Annyi, hogy mindkettő Sugarloaf szám, még Erikával. Sokkal sokkal jobb volt, mint Henivel, mostmár számomra hallgathatatlan. De ez a két szám üt. Meg nem csak ezek. De most ezeket rakom be. Meg egyébként is... Á, késsz, nem tudok még annyira sem értelmesen írni, mint máskor úgyhogy csáó

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr11706016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása