kolibrilina 2009.02.10. 23:43

Csak

azért írok, mert... Mindjárt kiderül. Egyszer, mostanság talán majd írok rendesen. Először helyre kell hoznom dolgokat, majd utána írogathatok.

Elfogja olvasni ezt is. És tudja, hogy ilyet nem szoktam tenni, szerintem megmaradt, hogy mennyire nehéz volt szilveszterkor kimondanom. Ezért akarom itt, ahol végülis nyílvános is. Hogy érte ki tudom mondani. Illetve itt csak írom. De ha még találkozunk, akkor kimondom szóban is.

Bocsánatot kérek Patti, mert nem figyeltem. Egyszerűen nem vettem észre. És azért is, ha gonosz voltam. Szóltál néha... De nekem ezek nem tűnnek fel. És nem azért, mert minden emberrel bunkó vagyok és már nem tudok különbséget tenni. Csak azért, mert én nem ugyanúgy élem meg ezeket, mint te. Vagyis, ha én kapok ilyet, az nekem nem ugyanolyan. És erre figyelnem kellett volna. Jobban. De a szó előbb kinn van, minthogy belegondolhatnék. Sajnálom.  

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr85935990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása