Megláttam a Niki kiírását (a mindig gyűlölt jellemtelen lány...) amiből világossá vált, hogy Rob, Twilight és ugye immár New moon rajongó is... És NEEEEEEM bírom elviselni amikor gusztustalan emberek szeretik azt amit én... Sőt. NEm bírom elviselni, ha mások is azt szeretik naagyon, amit én... Kivétel Patti, mert vele együtt szeretem ezeket. :@:@ Valahogy mindig azt gondolom, a többi izéke nem képes megérteni ezeknek a lényegét... És mondjuk, amikor 12 éves kislányok rohangálnak a 16os könyvvel, akkor látom is valami alapját egoizmusomból táplálkozó feltevésemnek... 

Ez volt a kamaszos kitörés. Nővérem azt mondta, azért kezel néha gyerekként, mert megzavarodik tőlem. Egyszer megdöbbentem azzal, hogy mennyire éretten gondolkozom, és meghazudtolom a felnőtteket (fujj ezt a szót mennyire utálom), aztán egyszercsak jövök valami kamaszos hülyeséggel és nem érti, mi történt velem. Mindig ez a kettősség... de én kamasz vagyok, és az, hogy eltérek az átlagtól, nem az én hibám. De attól még kamasz vagyok, ergo a dolog másik fele csak plusz. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr581183040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása