Mert ha az anyád megtagadná a kávéfőzést, ezzel elősegítendő a te szellemi fejlődésed, akkor foghatod magad és tüntetőleg levonulhatsz a szomszéd Mekibe. Ami nekem kb szembe van, de részlet kérdés. Úgyhogy annak ellenére, hogy anyám ennyire nem mutatta a segítőkészség legkisebb csíráját sem, én mégis boldogan kávézgatok a laptopom elött. Milyen hangulatos, haha. 

És miért nem jó? Mert az ember legjobb barátnője olyan felfedezéseket, tesz, hogy egetverő szüksége van egy chivauvára... Chanelnek fogják hívni. Ami csak azért apró pici probléma, mert az én drága Pattim olyan szelíd lelkű, hogy sajnálna egy lány kutyát műttetni, úgyhogy Chanel fiú lesz. Én pedig veszek neki rózsaszín kisruhát. És ő lesz a mi pici szemünk fénye. Illetve, szemünk pici fénye... Fujj. Nem fogok egy táskakutyával osztozni majdani lakásunkon. Úgyhogy veszek egy labradort és megetetem vele Chanelt. Darth vadernek fogják hívni. Utánam, mert ma Patti annak nevezett. 

HAHAHAHA (gonosz kacaj)

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr161184922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása