kolibrilina 2009.06.26. 21:48

Lecke

Nyárra. Megtalálni magamat. Beborult az önképem. Ma leosztott Kármen egy barátja, a dolog főleg arra éleződött ki, hogy határozatlan vagyok. Most megkaptam Pattitól is a kis értékelésem, a negatívat, és ennek hatására lekértem Zsuzsitól is. A dolog egyezik. Igazából Zsuzsi elemezte ki nagyon és jól is, de most ezt nekem meg kell emészteni, és gyakorlatilag újraépíteni az önértékelésem. Meg magamat is. Hajrá.

Szólj hozzá!

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr771210945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása