kolibrilina 2009.09.27. 22:37

Alvás helyett

Majdnem leléptem 10kor, de aztán mégsem.:P Megesik.

Kitört rajtam is valami nátha, vagy disznó láz?- remélem nem. Tegnap nagyon rosszul voltam, mára már jobb, remélem életre kapok. Persze talán nem kellett volna a beteg Szecsát puszilgatni.:P De olyan rosszul volt... És úgyis immunis vagyok... ahha, na persze. Mindenkit beteg volt itthon, úgyhogy várható volt. Bár anyám az alulöltözöttségem okolja, szerintem semmi köze hozzá. De talán tényleg nem kellett volna még mostanság is nyitott ablak+rövidnaci+top kombóban aludni... Mindegy, küzdök a bacik ellen. Bátor harcos vagyok.:)

Azt hiszem a világon semmi érdekes nem történt a múlt héten...De egész gyorsan eltelt az eddigiekhez képest. Gondolom a diáknapi kampány lehetett az oka... B-sek nyertek, nagyon nem nekik kellett volna, de sebaj. Viszont ez volt az utolsó, hogy halálra rémített az egyszerre támadó, üvöltő, cetliket ragasztó és sütiket osztogató kb 60 fős tömeg... Jövőre mi játszunk majd ilyet, 12.ben meg már kit izgat... Fujj, még leírni is, hogy egyszer 12.es leszek... Nem túl sokára. Blöá. 

Voltak dogák, lenyűgözően csalom össze magamnak a dolgokat, jó-jó az ember ilyesmire nem büszke... Nem is vagyok, de azért mégis, szerintem oktathatnám is a dolgot. Na mindegy. 

Pattival voltak konfliktusaink az elmúlt hetekben, hülyeségeken és nem is az ok volt a lényeg, hanem a miért. Na ezt megaszontam. A lényeg, hogy megbeszéltünk mindent. Találkozni nem tudtunk, remélem jövőhéten, de neki a 12. most húzós. Tavaly már megmondta, hogy idegroncs lesz, úgyhogy rájöttem, hogy igazából nekem kell toleránsnak lenni és nem tőle várni, mert engem is kifog borítani a 12. Ha nem jobban, mint őt, mert én még felnőni sem akarok.:P 

Voltak reggeli kávézások, Gergővel is rendben van a kapcsolatunk, miután volt egy kis mosolyszünetszerűség, pontosabban az agyamra ment.:P És azt hiszem hasonlóan én is az övére. De azóta rájöttünk, hogy lelkitársak vagyunk...:D Inkább nem fejtem ki. Meg azt sem, miért akar újabban feleségül venni.:D 

Pénteken feküdtünk a "parkban" a fűben Zsuzsival és szemléletük az embereket. Ezzel simán napokat lehetne eltölteni. Ismét megutáltam kicsit az embereket. Hihetetlen csúnya és közönséges csaj szambázott végig miniszoknyában, mire a mellett elhaladó két pasi hosszú ideig bámult utána... Majd bámultak minket. Egyesített erőkkel néztünk rájuk csúnyán. A legdurvább egy részeg pasi volt aki vicc nélkül vagy 5 percig pisilt a bokorban, felfogni sem tudom, hogy fért el benne ennyi folyadék. Csak döbbenten bámultunk. Majd nyugodtan leült, összetapizta a padot és kipihente a pisilés fáradalmait... (Ami nyílván tényleg nehéz volt a mennyiségtől eltekintve is, ugyanis nem nagyon sikerült egy helyben megállnia...) Szóval ücsörgött ott, én meg azon gondolkoztam, hogy aki elhalad mellette nem is sejti, hogy az előző pillanatban még vidoran pisikélt... Nem beszélve arról, hogy felszáll egy tömegközlekedési járműre és kapaszkodik... Ezek után nem érezném túlzásnak az ultra dermmel való kézmosást sem... Brr. A legviccesebb pedig az volt, mikor elbújtam a kendőm alá... Vagyis betakartam a fejem, hogy csak a szemeim látszanak ki. És gonoszan néztem mindenkire. Kissé voltam csak látványos. De felidegesített a mellettünk megállt smároló párocska. Aztán hmm, furán néztek rám...:P De elmentek. Ez a lényeg. 

Kellene írnom sok sok mindent, de még nem jött el az idő... Utoljára arról írtam, hogy nem fontos, most fontos, csak a betegségem keresztülhúzta hétvégi számításaim. De legalább olvastam. (Doris Lessing- Megint a szerelem- nagyon jó könyv, de nem tudom írok e majd róla.) És most tényleg elmegyek csicsikálni.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr221411720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása