kolibrilina 2009.09.28. 21:36

Hahaha

 Most matek tz-re kellene tanulni. Kíváncsi az anyagra bárki? Nem. Én sem. De kénytelen leszek belenézni, mert egy kettest össze kellene hozni. Fujj. 

Volt ma csöppke családi balhé... Öcsém mondjuk úgy, iskolát vált...:P Őt nem zökkentette ki a kerékvágásból... Nem is vártam többet.:P Nincs kedvem erről írogatni.

Másról sem. Hangulatmentes vagyok.:P Megint inkább földön feküdnék, széken pörögnék dolog van... Végülis mindegy mit akarok, úgyis matekoznom kell. Csak a nővérem rákapott az msnre és nem lehet csak úgy közölni vele, hogy na most én léptem.:P 

Egyébként meg, semmi. Beteg vagyok vagy mi. Nem túl izgi és már unom a bogyókat is. Alapvetően utálok gyógyszert szedni. De most nincs kedvem kidőlni, úgyhogy kénytelen vagyok. 

Esetleg tölthetném az időm olyanokkal, hogy köszöntöm Petit külön, ha már úgyis nyíltan vállaltan kukkolja a már igencsak nem magánéletem.:P Továbbra sem szeretlek.PP 

Az vicces, hogy az elején mennyire inkognitóban akartam nyomni. Az esélyeim persze már akkor csekélyek voltak, mikor ezt a nick nevet választottam, merthogy ha mást nem, a Lina egyértelműsíti... Sebaj. Később meg nem kellett volna annyi okosságot idezsúfolni.:P Mostmeg valójában már tök mindegy. Majd ha nagyon elborulok és szükséget érzek ennek kiírására, akkor kódolom. Persze csak félig. A lényeg valahol úgyis ott van. 

És most tényleg ünnepélyesen elvonulok a barátságos kis matek könyvemhez... VÁÁÁÁ.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr131414120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása