Holnap magyar és kémia tz. Hahaha. Na persze. Magyart 3ra tudom, ez ugye nekem nem elég... Azt hiszem fenn leszek egy darabig. A kémiát meg kell kapnom Gergőtől, aztán meglátom mennyi energiát fektetek bele. Eddig két egyesem van, ezt meg kellene írni 2re, de egy mukkot sem értek belőle. (azért mondjuk vicces, az egyik karó azért van, mert nem volt nálam a feladatlap...) nem tudom a szerves kémia mennyivel lesz szimpibb, azzal vígasztalom magam, hogy utolsó év. De megbukni épp ezért nem kéne belőle.:P 

Amúgy jó kedvem sincs már. Hátezvan. Köszönöm ezt egyetlen tüneményes nővérkémnek aki mindig jót akar nekem... Csak hagyná, hogy tegyem amit akarok. Még ilyen több ezer km-es távolságból is okos... Áhh. 

Pattival találkozunk szerdán, azt várom meg a pénteket, hogy jóóól leigyam magam.:P Szép tervek. Ma hazajöttem és anyám első kérdése az volt, hogy bagóztam e. Pedig azt hittem kiszellőztem. Igazából a ház mögött ücsörögtem és károsítottam a tüdőm jó szar kedv közepette. Nem balhézott, bár nem is adtam rá esélyt.:P 

Nincs kedvem írni. Nincs kedvem semmihez. Szivem szerint bebújnék a takaróm alá, benyomnék valami jó zenét és csak lennék. Aludnék. Mondjuk. De muszáj tanulni. Ha nem lenne ilyen a hangulatom könnyebb lenne. Elmegyek inkább zuhanyozni, az néha jót tesz a lelkemnek. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr651429804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása