kolibrilina 2007.06.14. 19:26

Könyvek:)

 

Lázár Ervin: A hétfejű tündér

 

 

 

 

Lázár Ervin: A nagyszégletű kerek erdő

 

 

 

Meg Cabot: A fiú a házból

 

 

 

 

Jill Barnett: A komisz hercegnő

 

 

 

Gita Mehta: A maháráni

 

 

 

Monica Ali: A muszlim asszony

 

 

 

Meg Cabot: A neveletlen hercegnő naplója 7és /4

 

 

 

 

Meg Cabot: A neveletlen hercegnő naplója 8

 

 

 

Shakespeare: A szerelemről

 

 

 

A szív titkai

 

 

Jenny Colgan: Amanda esküvője

 

 

 

Luc Besson: Arthur és a tiltott város

 

 

 

Luc Besson: Arthur: Maltazar bosszúja

 

 

 

Lynne Reid Banks: Aurelia

 

 

 

Bízzál magadban s ápold szíved álmait

 

 

Holly Jane Rahlens: Csóksuli

 

 

 

Meg Cabot: Egy neveletlen írónő naplója

 

 

 

Arthur Golden: Egy gésa emlékiratai

 

 

 

Meg Cabot: Esküvő olasz módra

 

 

 

Méhes György: Gina

 

 

 

Katharine Applegate: Jake rájön

 

 

 

Kincseket adok neked, bátorító szavakat és jókívánságokat

 

 

Jill Barnett: Szerelemkastély

 

 

 

Született feleségek- Zárt ajtók mögött

 

 

 

Siobhán Parkinson: Testvérek?! Na ne!

 

 

 

Julia Barett: Önteltség és önámítás

 

 

 

Julia Barett: A harmadik nővér

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------

Ez lenne a meg kell venni könyvek listám.:) Vannak itt limonádé könyvek (amiket már nagyrészt olvastam, de kell) és olyanok is amiket értékeknek lehet nevezni. Elég vegyes lista, de hát, én is ilyen vegyes vagyok. Ennek úgy a felét olvastam. Meg Cabot könyvei szórakoztatóak, de nem igazán tanúskodnak az írónő intelligenciájáról. Arról viszont nagyon is, hogy Britney életében nagyon otthon van.:P Mindegy, én szeretem.:) Jill Barnett ide betett két könyve két kedvenc könyvem. Romantikusak. Imádom.:) Az Arthuros könyvek első része megvan, nagyon aranyos, bár kisebbeknek szól azt hiszem. Lényegtelen, mert nekem tetszik. Az ilyen gésás illetve muszlim meg egyéb nőkről szóló könyvek érdekelnek, mert érdekel a témájuk. Ráadásul vonz más kultúrák megismerése. Az egyéb limonádé könyvek azért kellenek, mert ha rossz a kedvem, egy egy ilyen hülyeség nagyon fel tud dobni. Julia Barett majdnem hűen utánozza Jane Austen stílusát, de kétségtelen, hogy olyan könyveket, mint ő, nem lehet írni. A harmadik nővért olvastam, ami Az Értelem és érzelem c. Austen könyv folytatása. Jól van felépítve, de Barett személyiség rajzai semmik Austenéhez képest. Az Önteltség és önámítás a Büszkeség és balítélet folytatása, ami szerintem a világ egyik legjobb könyve. Nagyon nagyon jó. Nem hiszem, hogy ahhoz hű folytatást tudott volna írni Julia Barett, de mindenképpen elakarom olvasni. Lázár Ervint kisebb koromban olvastam, ezeket is, de szerintem az ő meséi minden korosztálynak szólnak. Shakerpeare, hát róla nincs mit írni.:) Méhes Györgytől a Szép szerelmek krónikája is nagy kedvencem. De az ő könyveit eleve szeretem. A szív titkait néztem boltban is, nagyon szép, szóval következő zsebpénzem...:) A maradék 2 idézetes könyv pedig szintén nagyon szép és szeretek idézeteket olvasni.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr2198776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása