Mivel drága édes nagymamám ráült a tv-re, nem nézhetek forma1et. Van valami naggyon érdekes régi magyar film... Ez csodálatos, csakhogy a futamnak vége lesz mire ő onnan föl áll. Gábor pedig nem képes visszaírni, hogy legalább közvetítsen. Kissé ideges vagyok... Arról nem is beszélve, hogy Virág feljött msn-re és lelépett és én még mindig nélkülözöm a tábori képeket... És mivel holnap utazok el, még ma akartam megcsinálni, hogy jó legyen oszt. honlapra. Meg csak látni is...

Nem akarok ide részletes tábori beszámolót írni. 1. északa majdnem hazalettünk küldve. Vagyis a rossz fiú szoba meg tőlünk én és Niki. Merthogy átjöttek a fiúk... És ez tilos. Biztos valami nagyon csúnya dolgot tettünk volna... Úsztunk a Szelidi tóba, én nagy fröcsköléseket kaptam, elkezdtem kurva anyázni, és mivel tilos volt a csúnya beszéd, 500 Ft-ot kellett volna fizetnem. Mert természetesen ofő közelében tettem ezt. Az volt, hogy fizetni kellett a csúnya beszédért. Hát igen, ha minden ilyenért fizettünk volna, család csődbe ment volna... Leakarok szokni erről. Nagyon mocskos a szám.:P Az motivál, hogy Ő sem nagyon beszél csúnyán és ez egy lánytól még rondább. Szerintem. Métáztunk is sokat, jó volt nagyon, szeretem ezt a játékot. A kedvencem az az északai számháború volt az erdőben.:D Utolsó játéknál én, Andris és Ő elbújtunk a susnyásban. Aztán behívtuk Gábort és Bencét is. Nagyon kemény volt. Tibi bevilágított a fejünkre és nem vett észre. Tejjesen ki voltak tőle, hogy nem találnak.:D Élveztem. Meg voltunk lovaskocsis cuccon meg ilyesmik.... Ő iszonyú édes volt tejjesen...Áhh. Jobban szeretem, mint eddig. Sokkal. A csajról akivel nem tudni, hogy jártak e, meg mondta, hogy ribanc. Össze veszett vele és neki is mondta. Én csak örülök. És rohadtul nem akarok Olaszországba menni, ugyanis így lemaradok az első hétről a suliban. Enyhén frusztrál a dolog. És már hiányzik. Rendes naplómba kellene írnom, de lusta vagyok. Meg mérges is, mert nem látom F1-et...:@

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr82114018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása