Jó volt a tali Zsuzsival, csak elkapott minket az eső. A Margit sziget közepén.:P Épp fetrengtünk a fűben mikor elkezdett villámlani. Nem foglalkoztunk vele túlzottan. Hiba volt. Forogtunk egy kicsit, én sikeresen seggre is estem, amiből hátas lett. Röhögéstől alig bírtam felállni. Amior elkezdett esni már kevésbé voltam vidám. Bemenekültünk egy nagy fa alá. Egy ideig védett is, de amikor szakadni kezdett, fától fáig kezdtünk rohanni. Szét áztunk. Nem mondanám, hogy bánom. Csak a hajam.:S Az esőtől mindig begöndörödik a hajam. A víztől eleve, főleg ha nem szárítom meg. Hát, most érdekes a fejem, de túlélem. Sokat nem rontott szépségemen.:D Volt nálam tükör (hát igen, jellemző) úgyhogy gyorsan rendbe hoztam magam, már amennyire tehettem. És amikor felfelé sétáltunk az Árpád hídon, pár helyes srác hátra is fordult felénk.:D Bár lehet, hogy azzal hívtam föl magunkra a figyelmet, hogy igen hangosan ecseteltem az eső borzalmait. Sosem fogok megtanulni halkan beszélni.:D Nem zavar, ha hallanak. Gyakran megesik, hogy szidok egy-egy embert, közben meg elöttem megy. Ha legalább halkan mondanám... De engem nem zavar. Az meg, hogy őt zavarja e... Végülis, valószínűleg azért szidom, mert engem zavar. Kétlem, hogy ez foglalkoztatná őt. Vagyis az illetőt akit épp szidok. Na szóval, ballagtunk a hídon. Épp felértünk, mikor egy kibaszott kamion, mert nem illethetem más jelzővel, lefröcskölt minket. Csodás, saras löttyel. Eleve tiszta sár volt a lábam, mert ahogy futottunk felcsaptam, de ettől még a hátam is az lett. Sikítottunk kicsit, aztán elkezdtük szidni az időt. Már akkor megjegyeztem, hogy qurva hosszú az Árpád híd, mikor Arival, Etukával és Gyurival sétáltunk le ott a metróig, de most újból rá kellett jönnöm. Bár jól elbeszélgettünk, azért egy ideig nem kívánkozom oda. Úgy ahogy a Margit szigetre sem. Bár tervezzük, hogy kimegyünk úgy, hogy Zsuzsi hoz gitárt. Akkor aztán majd énekelünk:D Reszkess világ.:D A hülye túristák meg majd adhatnak pénzt.:D Tényleg, szegény magyar lányok kiülnek a Margit szigetre és énekléssel próbálnak kenyérre valót keresni.:D Kéne ilyet csinálni. Kíváncsi vagyok, hogy mennyi pénzt kornyikálnánk össze.:D Mindenképpen vicces lenne. Egyszer megvalósítom.:D Hazajöttünk hozzánk. Megmutogattam Zsuzsinak a jó pasis képeimet, meg a Kimis képeimet, meg Ktk-akat valamint Jordi Labandás és rózsás szarjaimat. Merthogy azokat még nem látta. Az Orlando Bloomos képeknél kissebb fajta transzba estünk..:D Én mondjuk a Kimisektől is, de sajnos ő nem gyakorol Zsuzsira elég nagy hatást.:D És akkora béna voltam, hogy az egyik Kimis képembe, ami újságból származik, beletéptem. Ettől rövid ideig, de sokkot kaptam. Elég kiborító dolog, hogy valahogy mindig kárt teszek a cuki pasikban.XD Amikor megkaptam Attila utógramm kártyáját a maxi CD-vel, beraktam az akkori naplómba. És mivel előző oldalon írtam, az tintás volt. Amikor összecsuktam a naplóm, a kép is tintás lett. Nem volt vészes, csak 2 kis pötty. De én kiakadtam, és megpróbáltam lekaparni... Naagy hiba volt. Mert a festéket is lekapartam, így nagyobb kárt tettem benne, mint a tinta. Tehetséges vagyok. Írás elött meg subba blogot olvastam.:D Végig olvastam a Lamis téma kommentjeit. Kemény. Májusi bejegyzéseimnél található a link, érdemes elolvasni.:D Szeretik ám Lami bácsit. Nekem személy szerint sok közöm nincs hozzá. A beszédeire nem figyelek, éppen ezért nem is emlékszem rá, hogy mit pofázott mondjuk ballagáson. Merthogy évzárón nem voltam. Az évnyitón megint nem leszek, ezért saajnos erről is lemaradok. Azt tudom, hogy mindig unalmas dolgokról beszél. És, hogy nagyon nem tud senkit lekötni a hülyeségeivel. Az osztályból legalábbis. Na jó, strébklubbot, akik elvből odafigyelnek mindenre amit az igazgató bácsi mond. 5.ben helyettesítette a Vasadit magyaron. Az se volt túl izgi. Tavaly is volt, hogy ő helyettesített, de azt is untam. Az én figyelmemet abszolút nem tudja lekötni. Emellett viszont nincs vele gondom. Végülis, aránylag normálisan kezeli az osztály hülyeségeit, szóval nincs okom panaszra. Bár az öltözködésre vonatkozó korlátozásait nem igazán értem. Pl Andris nem veheti fel a marijuana leveles pólóját.:D Nem tudom miért, ebben ma már semmi izé nincs. Ettől senki nem fog droghoz nyúlni. Vagy ilyesmi. Az is tény mondjuk, hogy ez a pólója Hollandiából származik, ahol pont nem gond a drog, de azért találhatunk ilyet itt is bőőven. Egyébként, a nagyok szarnak a szabályaira. Szerintem már nálunk sem fog senki ezzel foglalkozni. A kicsik viszont tökéletes diákok. Meg lesznek is. No meg az á-sok. Elképsztő, hogy a kicsik mennyire jók! Bár azt még mindig nem tudom, hogy az 5.esek az elelyén miért mindig a kukánál fogyasztották el a reggelijüket, meg azt sem miért ültek a helyükön szönetben... És a lányok miért csak babakéket meg rózsaszínt hordanak?:P Ez még úgy érdekelne.:P Na mind1. Szóval nem tudom, hogy régen milyen volt a Lami, minden esetre én valahogy nem látom, hogy az iskolában terrorizálná a diákságot. Oké, az olyanok, hogy reggel be kell menni megmutatni magad, hogy nem e vagy anarchista, agresszív, szexet hangsúlyozó pólóban, meg nincs e rajtad szöges karkötő, elég durva, de csak többszöri figyelmeztetés után jutnak erre a sorsa emberek... Mint pl Kármen. Ami őszintén szólva jelenlegi viszonyunk mellett, nem tűnik hű, de nagy elbánásnak.:P:D Gyuri traktál. Ugyanis ama bölcs következtetésre jutott, hogy a semmi a minden és fordítva. Vagy én vagyok a hülye, vagy ennek így igen csekély értelme van. No comment. Szeretném tudni, hogy miért nyikorog a székem?? Ilyen hátradőlős cucc, és ha hátradőlök akkor nyikorog. Roppantul bosszantó. Új hangfalat kell vennem. És fülhallgatót is. Micsoda tervek...:D A nap meglepetése az volt, mikor sms-t kaptam, hogy egyenlegére 3500 Ft érkezett. Merthogy pár hónapja nincs kesh a telómon. Most valaki feltöltötte.:D Aki valószínűleg nagybátyám volt, de sms-emre nem válaszolt. Nem baj, nem is nagyon érdekel, hogy ki volt, én örülök.:D ja kaptam, csak teli van a telóm.:P Nah majd mindjárt kiderül. Azt írta: Szép estét!-) Jahh, hát ő volt.:D Szeretem a nagybátyám.:D Egyébként az a legújabb tervem, hogy - jéé ezt még akkor írta mikor megkaptam a kesht, csak akkor sem volt hely üzi számára.:D És most látom, hogy válaszolt arra is amit írtam.:D Ja nem, a másikat Andris írta.:D Ugyanis unatkozik.:D Olvasok sms-eket.
Ősrégi újévi cucc: (Vigi) Irigykedve néz a húsvéti nyúl, a ma esti buliban a Jézuska az úr, táncolnak az angyalok, szikráznak a fények, legyen boldog s utána jó éved.
Karácsonyi cucc (zsófi): Itt volt egy angyalka, a azt súgta nekem, gondolj ma azokra kik szívedbe férnek. Eszembe jutottál te és a családod, ezúton kívánok boldog karácsonyt.
Zsuzsi: Jaj, emlékszel arra a ronda fiúra? (hogyne emlékeznél, ilyen förtelmes elemet az életünkben nem lehet elfelejteni!) na szóval mikor készülődtél hogy leszállsz, végigmért a szemével és elkezdte rád fenni a fogát! Álmodik a nyomor!(írj vissza, bármit!)
Zsófi (de rég is volt): :-) ja ja ja Hát kedd van és ma nem látlak sajna nem tom hogy mikor találkozhatnánk mert Balatonon vagyok szoal csak tábor maradt de azért SZERETLEK!!!!
Zsuzsi: Tudod most hogy így hallgatom a Vh1-t (néha az MTV és viva is becsúszik) arra gondolok, hogy az egyik nap találkozni kéne mert komolyan mondom hogy hiányzol!:)Raphanzel:)
Kálmán: (1ik kedvenc smsem:D) Tisztelt Kovács Bettina szak- kar és művésztársnő! örömmel értesítem, hogy amint időm engedi, de nem később, mint a hét vége, kísérteni fogok önöknél. Üdvözlettel M. Kálmán, okl. palotaszellem, végzett lidérc. (ugyanitt pénzbefektetések magas kamatra!)
Zsuzsi: Hahó! Élsz még? Csak fél órája hívlak! Megöltek? Vagy te magadat nagy magányodban?=) mi van veled? Zsu
Zsuzsi: Tudod milyen idegesítő amikor 2 és fél óráig probálsz elérni valakit? Én igen. Fogsagba ejtettek? Bezartak? Egyébként kb a szomszéd (neked) haztömbben fogunk lakni.
Patti: Szia! Mar nagyon hianyzol! A leveleket elküldted? Ugy fest hétfőn engednek ki. Rudival mi a helyzet? Te hól vagy? Puszillak, cejetlek
Zsófi: (VB végén olaszba volt, amikoris ugye olaszok nyertek, szerencsére:D) Ne tudd+ mi volt:D kocsik tömkelege szarrá ment:) egy kamu 11es után még jó h nyertünk:) nem gyüsz fel n1ed óra múlva msnre?
Patti: Ne haragudj a késésért! NAGYON BOLDOG NÉVNAPOT AZ ÉN LEGESLEGJOBB BARÁTNŐMNEK!
Viri: Még kevesebb nap! Ezt már simán kibírod, ugye??? 31-en ujra láthatod a kékeszöld szempárt nem beszélve a többi testrészéről!puszi!
Andris: (ezt is nagyon bírom:D) Hali mi a hézag hapsikám? van kedved smsezni? vagy nincs pénzed telen? ha nem válaszolsz ako tudom hogy a második ha pedig nincs kedved ako csak ird meg bátran
Ákos: Szia Betty! Mizujs? Hiányzik veled a beszélgetés:-(. Am hogy vagy? Őszi szüniben majd tallunk ha ráérsz:-) pusz légy jó.:-)
Viri: Jajj, köszönöm szépen! Annyira szeretlek! Niki sosem szeretett ennyire. Pedig az ő legjobb bnője voltam... Tök elérzékenyültem.
Gergő: (ilyet megtartani:D) Na szent a béke?
Andris: A busz a fának ütközik. A rendőr: hogy történt? Sofőr: Hát épp a jegyeket ellenőriztem a busz végében amikor hallottam a csattanást:-) lol
Gergő: (itt megint nem volt béke:D) Hello! Beszéljünk! Szovval hogy béküljünk?Ez elég fontos lenne nekem és gondolom neked is!
Andris: Kár hogy nem jöttél korizni. ha nincs a kezemen az óra akkor most egy kézzel írnék
Viri:(ezt csak mi érthetjük:D) de teltek-múltak a napok, és a szerelemtől izzó pár nem számolt a következményekkel. Oly sokszor kellett egymástól távol tölteniük a napot, h már belefáradtak. De napuk fénypontja megmaradt... Válaszolj! Könyörgöm!
Viri: Elromlott a gép. Én is hiányollak téged. A lany is hiányzik a hercegnek. elhiheted!
Ákos: Szio Betty. Mizu veled? hiányzol! Remélem jól vagy! Jó8 pusz Ákos
Ákos: Szia! Hogy vagy? És Gábor jól van? KITARTÁS
Gergő: Sportorvos meg a többi. Majd elmondom. Te is hiányzol!
Erzsi: Szeretlek, aludj jól és szép álmokat!
Viri: Igazam volt! Túl eccerű lenne, ha tom csalná Lynette-et! Csak van 1 közös gyerekük! Nyilván még Lynette elött! Nyertem. És még én vok a naiv?!:)
Andris: (fontos közlés:D) Totál semmit nem tanultam a vizsgára lusta voltam
Viri: Pálfi Dóra nem tudja átvenni a megannyi kitüntetését, mert matematika táborban van. A 7-8. évfolyamon a 7. a lett a legjobb, kaptam könyvet, a Dunkel föciből megadta a 4-est. Hanna haja vörös, Nikié narancssárga. Szókontor és Tóth Peti elmegy!!!!
Anya:(:D) Szia kicsim remélem jól érzed magad hiaba hivlak hiányoztál holnap várlak puszi anya
Andris: Hello holnap jössz strandra a margit szigetre???
ennyi, néhányat kihagytam, meg most törölgettem is. Andris meg nem ír, nem is érdekel. Lehet megsértettem:D De csak ezt írtam: Mért kellett lefeküdj? Pizsiosztás?LOL Nem tudom, nem baj, engem most nem tud érdekelni.

Adjon Isten jó éjszakát
Küldje hozzád szent angyalát
bátorítsa szíved álmát
Adjon Isten jó éjszakát
Miért ezzel köszön el este mindig a Gyuri??? Halál idegesítő. Ezt vajon mindig másolgatja, vagy beírja? hmm? Amúgy nem értem őt, mert spirituális dolgokban hisz, és elég kitekert túlvilág képe van. Meg keresztény buddhista meg minden jó...:P Fárasztóak a teóriái az ilyen izékről. Úgy gondolom, hogy azok hisznek ilyenekben akik valamit pótolni akarnak, kell nekik valami kapaszkodó a túlvilágot illetően, meg ilyesmik. Én sosem gondolkozok azon mi vár rám a halál után. Őszintén szólva nem is érdekel. Fölösleges időpocsékolás lenne ezen filózni. Az eszembe szokott jutni, hogy ha meghalok utánam semmi nem marad, pár kacaton, fényképeken meg irományokon kívül. Amiket megemészt az idő. És ha az utódaim meghalnak majd, már az sem lesz aki emlékezhet rám. Az ember addig él, míg emlékeznek rá. Nem tudom, hogy ez kinek a bölcsessége. nem is számít. De most megyek, mert holnap 10kor kelek, Vad angyalt nézni.:D Kell az ilyen is...


UI: Akartam írni, hogy holnap felakarom fedezni a blog.hu adottságait. Szóval. hogy miket tudok én itt csinálni. Pl a designnal.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr52136512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása