kolibrilina 2008.06.10. 19:52

Fujjfujjfujj

Hamilton... Komolyan, ezt az embert ki kéne baszni egy lakatlan szigetre. Tökéletesen boldog lenne ott egyedül is, saját maga csodálatos társaságával. Akkora egója van, hogy nem tudom, hogy tudja feltenni a bukósisakját.... http://f1hirek.hu/hir/Hamilton_szerint_senki_sem_tudja_megallitani_a_McLarent_200807101348

Elképesztő. Komolyan. Megállíthatatlan... Csak tavaly volt megállítható, mikor albaszta a Vb címét... idióta. Meg akkor, amikor nem tudott idejében befékezni box utcában, mert egy *** és nem figyelte a piros lámpát. Az meg apróság, hogy 2en is álltak ott, biztos csak gyorsan megvitatták a stratégiájukat, ő meg nem akart kimaradni belőle... És ,, az önbizalmam nem sérült meg" Alap. Vajon van olyan, amitől megsérül? Egyáltalán valami, amiben ő tud hibázni?? Mondjuk Hemókától a kedvencem akkor is az volt tavaly, hogy ,, néha még én is meglepődöm, hogy mennyire fantasztikus vagyok". Iggen. Azz. Abszolút... És ezért gondolom, hogy megint nem lesz VB. Ami nekem aztán nem fáj, majd gergőnek fog.:P Főleg amikor Raikkönen átveszi második világbajnoki trófeáját. Hehe. Az az ember sem 100as, de iszonyat jól vezet és nagyon tisztességes. Plusz csöppet sincs elszállva magától. És ezt tudom szeretni benne. (Amúgy meg csak iszogasson, meg öltözzön be gorillának:P, az már nem tartozik a nézőkre, meg a sajtóra sem kellene...:P).

Amúgy 4 lett a kémia vizsgám, hát mindegy, így is úgyis 4 leszek év végén. Meg lennék. Kármennél gitároztunk ma Zsuzsival. Meg persze Kármennel.:P:) Jó volt. Nyárra talán rendesen összeáll a zenekar. Ojje. Én meg megtanultam váltani (kivéve D-be, tök elfelejtettem, pedig mikor kezdtem, kb csak az ment. csakhogy az utóbbi 1 hónapban egyetlen egyszer nem váltottam D-be...). mert gitároztam tanulás helyett... és mivel sokat kellett volna tanulnom, sokat gitároztam... Hmm.:P:)

Jaajj, megéheztem. Nincs itthon anyám én meg lusta vagyok... Na ez még 40 perc éhezést jelent. OOOO:'( Na mindegy, gitározok, gyakorolnom kell. Hey, hey, my, my (Neil Young) meg Rock'n Roll rugója (Tankcsapda) meg vszínűleg Kármen száma lesz az első három számunk amit így megtanulunk játszani együtt. Aztán kiülünk az aluljáróba... És ilyenkor jön Kármen, hogy nem, aluljáróba nem, mert ott tilos... Jó, akkor szökőkút. (Na, ez most ilyen párbeszéd idézet volt. Tessék vizualizálni. Meg hall... Hmm, mi a szavunk arra, ha hangilag kell elképzelni valamit? Na, most ezen fogok gondolkodni...)Na szóval ez van. Jaaa és majd vmikor egyszer nyáron elmegyünk és bemászunk a Margit szigeti szökőkútba. Én mindenképp beleakarok menni. Aztán majd kilő egy víz sugár... hehe.

Na, ismét túl vagyon teljesítve a blogírás dolog, úgyhogy lépek.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr25513567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása