kolibrilina 2008.08.01. 18:08

Ööö

Ági kommentelt a mai cascoról írt postomhoz. Noss, én láttam Massát a 18as mezben. Megpróbálok utána járni, hogy ki viselte ezt, ha nem ő, esetleg, de szerintem az határozottan ő volt. A hivatalos csapatnévsoron (azon, hogy itt most kik lépnek pályára- mert ezt még aznap adták ki) az ő neve is szerepel, így szerintem az ő volt. Bár tény, hogy a bemutatásnál nem volt jelen és az 1. fél időben sem láthattuk. Az pedig tény, hogy nem a szívem csücske, de hát nem lehet mindenkit szeretni.:) A véleményem róla változatlan, nem láttam olyan futamot amin bármi kiemelkedőt nyújtott volna. De kutatok az emlékeim között, hátha.:)

Szólj hozzá!

Címkék: foci f1

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr14596343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása