kolibrilina 2008.10.05. 20:15

Néha

írok. Ide. Kivesztek belőlem a dolgok... Meg kell keresni. Idejét sem tudom mikor írtam utoljára verset... Akartam, aztán meggondoltam magam. Vagy csak azért nem ment, mert tesin ültem felmentve, volt nálam 1 jó könyv, mellettem meg 2 á-s p*** és mivel össze vissza röhögtek annyira nem volt meg az állapot. 

Csordogálok csak, semmi érdekes nincs. Vannak persze történések, de olyan céltalan az egész. Most tanulni meg enni kéne, de éhes nem vagyok, tanulni meg nincs kedvem. De legalább a füzeteket előszedtem már. Töltögetem Dr. House-t, azon gondolkozom, hogy töröljem e őket miután megnéztem, vagy írjam ki és aztán töröljem... Mondjuk a nagyon jókat megtartom, de nekem ez az 1. évad annyira nem üt. Jut eszembe, vannak még ilyen törvények, hogy nem szabad letölteni, vagy megtartani x napnál tovább a letöltött dolgot? Mert elég vicces lenne.:P Meg fel kellene másolni HSM2őt, nálam van a Szecsáé, csak lusta vagyok. lehet nem kapja vissza holnap.:P

Csajbuli volt pénteken, jó volt. Hannával közös erővel kipórszívóztuk a szobám... 10 kg haj...:D Aztán elmentünk biliárdozni. Zsuzsi meg Zsófi is, nem csak mi.:) Hannával voltam együtt, 2/2 vesztettünk, de nagyon kevésen múlott.:P Aztán autóztunk, ilyenekben jó vagyok.:) Ha kormány van. Tényleg, el kéne menni gokartozni már végre. Áh, mindent tervezek, aztán valahogy nem jön össze a dolog. Suli... Brr. Szóval, aztán boxoltam egyet Hannának, kiderült, hogy puha pöcs vagyok, de csak azért, mert nem egészen fogtam fel a dolog azon lényegét, hogy teljes erőmből kell bele boxolni abba az izébe és nem csak megpöccinteni...:P Közben Zsuzsi meg Zsófi olyan korongos cuccal játszottak, aztán én is játszottam. Haggyuk.:P Metrónál rossz irányba szálltunk, úgyhogy árpád hídnál 120asra szálltunk, ami más irányba ment, mint szokott és amúgy is futni kellett utána, de kiderült, hogy ami után futottunk az nem indul... Aztán meg mikor leszálltunk kellett futni villamoshoz... Jó, hogy kúpert futottunk pénteken.:P Villamoson meg ott volt az Ábris, aki lebukott hozzánk, meg a Béry. Nagyon izgi volt.:P Kisebb megdöbbenést váltott ki belőlünk az a Béry által kiadott magas hang, ami köszönés akart lenni... Itthon ettünk kínait, később rendeltünk sushit, csináltunk csoki pudingot... Halmoztuk az élvezeteket. Megnéztük Dirty dancing 2őt, meg HSM2őt, de előbbit Zsófi aludta át, utóbbit meg Hanna is, meg én is bele bele aludtam. Még jó, hogy Zsófinak volt minden vágya, hogy megnézze. Csak már fáradtak voltunk, mire sikerült rájönni, hogyan állíthatom át lap topon a nyelvet... Mmint a filmét. Na mindegy. Összességében nagyon jó volt.:)

Patti megsértődött, mert tegnap msnezés közben sorozatot néztem... És, hogy akkor minek töri magát az írással... Az már mind1, hogy esetek 90%ában filmet, egyebet nézek, vagy csak elvagyok, a reakció időm ugyanannyi, mintha nem csinálok mást. Kb. mindenen megsértődik és ezt baromira unom. Egy héten 2 nap van amikor tudunk beszélni, szóval nem kéne ezt... Ma nem is írtam rá, persze ő sem tette, és valószínűleg nem is nagyon fogja. Mert egyértelműen én vagyok a hibás... Mint mindig. ÁÁÁÁ.:@ Nem érdekel, szamár leszek, én nem kezdek békülést, mikor semmit nem csináltam. Ennyi. 

Nincs időm olvasni. Grr. Meg kellene oldani a helyzetet.

Meghallgattam Britney új számát, jobb, mint az egész előző albuma. Tetszik. Olyan beszívott, 2 copfos ugrálós kislányos. nekem.:P Vicces, hogy Britney újra és újra előkerül, de a zenei ízlésem még mindig nem igen derült ki itt. Ill. volt Zorán, V-tech, meg ilyen pop maszlagok, mint Too lost in you, meg Viva forever... hehe. Na majd egyszer... Vagy most, mert nincs kedvem tanulni.:P

Ja, ráakadtam 1 oldalra valami Rock camp-ről. Disney szar lesz. Illetve amcsiban már van. Néztem trailert meg hallgattam számokat, konkrétan a HSM szintjét sem éri el.:P De legalább azt a Hannah Montana szart meghaladja.:P Fujj, 1 részt láttam belőle, mert öcsém nézte, 1edül voltunk itthon és nem volt jobb dolgom, hát valami hihetetlen szint... Ha csak az 5-8 éves kislányok rajonganának érte, az mondom ok. De 13 meg ilyenek... Uristen. Ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr77697763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása