kolibrilina 2008.11.13. 19:12

sokminden

Először is, a zűrzavar kitisztult. És azt hiszem még időben. Annyira nem is volt komoly. Részemről legalábbis. És rájöttem, hogy én így, mostani állapotomban érzem jól magam,  más nem kell, köszönöm. Most minden jól megy, kb. Konfliktusok vannak, de nem kell félteni. Ezen felül meg minden jó. 

Fura, hogy mennyire meg voltam ijedve év elején, mikor megláttam az órarendet. De annyira nem súlyos a dolog. És jól tanulok, pedig nem töröm halálra magam. És büszke vagyok az eredményeimre.:) Azt hiszem ez kell is, mert ez motivál. 

Már biztos, hogy jövőhét keddtől ismét táncolni fogok. Kíváncsi vagyok és nagyon várom is. Bár még nem tudom hogyan fogom magam összeszedni és elmenni a hidegben, csak, hogy mozogjak. pont én.:P Kedves tesi tanárnőnkből is rendesen elegem van, mert beszólogat, pedig egyesekhez képest igazán aktív vagyok. Többnyire részt veszek az órán. Aktívan. Szóval nem tudom mit kell pattogni, főleg, hogy 5. éve tanít és sosem rajongtam különösebben a tesiért. Ha még legalább túlsúlyos lennék, vagy rossz testtartású... És nem szólhatok vissza, mert elveheti ellenőrőm, és lehet, hogy nem vagyok épp jó kislány, de neveletlenség miatt még nem írtak be. És nem nagyon szándékozom ezen változtatni. Bár ma eleve morcos napom volt, BKV-val reggelt indítók megértenek. Csak Isteni segítséggel nem késtem el. Fizikán meg Virágocska próbált oltani, ami, mint mindig, most sem sikerült, de kezd elegem lenni belőle. Miért jó neki ha égeti magát... És én még fogom vissza magam, hogy alkalmasint ne alázzam mindenki előtt, hát, azt hiszem változtatok jó szokásomon. Én nem leszek kedves, legalábbis normális, ha ő nem az. Szarok rá. Hosszan fejtegethetném, hogy mit gondolok róla és a viselkedéséről, de minek. Szánalmas lény aki mindig félni fog tőlem (nem számít miért, de nyugi- már ha ez bárkit is érdekelne- nem róla szóló csúnya információk miatt, vannak mélységek ahova még én sem süllyedek) egyszerűen a személyem miatt. És ennyi. Szóval ilyen napom volt. Aztán itthon még rájöttem, hogy továbbra is utálom az öcsém. Azt hittem kinőtte azt a másik idegesítése a lételem dolgot, de nem. És amikor azzal jött, hogy mindig is nyaliztam Évikének, hát mit mondjak, bepöccentem. Nekem Évike az egyik legfontosabb ember, a világon a legjobb nagyi, és nagyon szeretem, plusz sosem kellett nyaliznom, ha kellett valami, mert engem szeret legjobban. Neki köszönhetek nagyon nagyon sok mindent, és... Hehh, minek dühöngök ilyenen? Sosem szerette őt senki ennyire, meg ő sem szeretett szerintem senkit igazán, és nekem ilyenekből volt részem, (ezért nem bánom pl Gáboros dolgot, mert így szeretni akkor is jó) ő meg ezt nem értheti és irigy. Középső gyerek mindig komplexusos. Pszichológiai magasságok.:P

Tegnap Megasztár klub koncerten voltam Pattival. Nagyon nagyon jóó volt.:)) A tömeg zavart, meg a higiéniai aap dolgokat nem ismerő emberek, de ez van. Viktor és Dávid kompenzálta a dolgot.:D Kb. mindenki szimpi volt, kivéve Hien. Ha Lüszit azzal kell basogatni, hogy 13 évesen felnőttnek akar látszani, akkor Hien... Mindenütt azt olvasom, hogy ő érettebb. Ja, 1 év az számít, de annyit nem, hogy úgy rázza magát, mintha legalábbis Beyonce lenne. (Nem tudom így írják e, nem szeretem) És szerintem ez egy nem túl fejlett 14 éves kislánynál furcsán néz ki. Ami külön idegesített, az az a sugárzó utálat volt, amit Lüszi felé produkált. Nem vagyok elfogult, Lüszi is kezdett idegesíteni a sokak által emlegetett szavazat kéréseivel, de most, vagyis tegnap elgondolkoztam a dolgokon. (Fú ez milyen mondat...) Először amit tőle láttunk. Egyedül ücsörgött a többiek között oldalt számok között, senki le se szarta kb. Látszott, hogy nagyon ki van. Aztán énekelt egy nem tudom már mit és a Caramel számot aminek címéről fogalmam sincs, de énekelte már. Van benne egy rész ,,csalódtam sokszor már és sok mindent bánok" és könnyezett. És akkor kezdtünk el kb bőgni Pattival. Nagyon nagyon szépen énekelte eleve és ez meg... Ugyebár, mi tudjuk milyen ez, elég jól. Meg ismerjük azt is, milyen mikor mindenki utál... És ez szíven ütő volt. Meg amúgy nagyon aranyos volt, és azt néztem, hogy mikor a Hien énekelt, ő kb csodálattal nézte míg fordítva ez... Merő utálat volt. Belegondoltam, hogy 13 évesen ki az, aki nem szállt volna el bizonyos mértékben? Főleg, hogy ez pont az a akor, amikor a legkisebb dícséret egekbe viszi az ember egóját (én tudom, nagyon dilis 13 éves voltam). Másrészt meg tényleg jó hangja van, azt néztem, hogy mindenféle erőlködés nélkül énekelte el gyönyörűen az I will always love you-t. És lehet, hogy tényleg nem kellene ekkora számokat választania, de el tudja énekelni. (Bár nyílván nem én vagyok a leghozzáértőbb) És jól, mert ez sem mindegy. Viszont hülyeségnek tartom, hogy mindenki azzal jön, hogy 13 évesen nem tudhatja mi a szerelem. Tipikus felnőtt felfogás. Én ennyi idősen olyan halál szerelmes voltam... És az a meglátásom, hogy a szerelem ennyi idősen is szerelem, csak a fejlettség határain belül. Mindenki emlékszik az első ovis szerelme mére, valamilyen szinten biztosan. Ha nem lett volna szerelmes úgy, ahogy mondjuk 3 évesen tudott az lenni, emlékezne? Kétlem. Az a lényeg, hogy tudhatja igenis, mi a szerelem. Csak nem azt, amelyik sok csalódás után van, 30 évesen. Mondjuk. Szóval emberek, nem kéne elfelejteni, hogy 13 évesen is voltatok/voltunk szerelmesek. Ez a hozzáállás amúgy kb olyan, mint a "te úgysem értheted meg a fájdalmam, senkinek nem fájt még így" dolog. Imádom az emberi logikát.:p Szóval én nagyon megsajnáltam a Lüszit, és meg fogom védeni kommentekben, stb. Az sem érdekel, ha el is szállt, attól még nem kéne megkövezni. (az vesse rá az első követ, aki bűntelen, uggyebár... Nem hiszem, hogy a sok kritikus között sok olyan lenne, akinek nem volt egoista időszaka, nem viselkedett hülyén, másokat irritálóan, vagy nem hozott rossz döntést) Azt meg, hogy jó e, hogy indult, nem tudom. Talán jobb lett volna ha vár pár évet, hogy kezelni tudja a különböző szituációkat, de szerintem itt elsősorban az anyja a hibás aki belehajszolta ebbe. Mert, hogy nagyon sérül, az biztos. 

Jól kiveséztem a Lüszi témát, de nekem ez fontos volt. Amúgy kiordítottam, sikítottam, énekeltem a lelkem is, fáj is a torkom rendesen. Viktor nagyon jó pasi, szerintem pont ezért alkalmas megasztár lenne.:P Mert lehet, hogy maci laci Krisztiánnak jó hangja van, de a szving számain majd elaludtunk. És nincs bajom a műfajával, de azért ehhez egy más állapot kell, nem egy sikítozós táncolós koncert. Pacsirtában kellemesen csalódtam, nagyon aranyos, és a hangja is jó, nem, mint tv-én keresztül. Sonia élőben sem jön át, ez van. Tamara nagyon jó, nem voltam oda érte, de élőben ütött, főleg Molitva. Dávid, hát tehetséges, édes, de nem érzek hú de nagy pluszt benne. Vicces volt a mozartos Schikaneder (ez is jó kérdés, így írják e) dala, úgy 5en tudtuk a szöveget, ebből úgy ki is derült, kik azok akik nem csak sikítozni szoktak jó pasiknak.:P:D Régi szép musicales múlt...:S Mind1. Lehetsz királyt meg Fényt nyomták mások is, csak mert énekelte már.:P Fájt is amúgy, hogy olyan emberek éneklik a Fényt, akiknek az egészről fogalmuk sincs. (na most jövök én ezzel) Arról a bizonyos színházi varázsról, mert nem mennek színház közelébe, hacsak nem valami nagyon jó pasi vonzza őket be.:P U-T-Á-L-O-M, hogy az Operett ilyen felkapott lett. És mi lett a következménye? Hogy Keró csinált egy olyan szintű darabot, mint a Szentivánéji... Csak néhány számot hallgattam meg, tönkretette a füleim.:P Mozart, Rj, Rudolf, Elisabeth stb. után ilyet színpadra állítani... Ennyi, mind1. MÚLT. Olyan, ami sosem múlik el, de ez van.:P

Jajj, eszembe jutott még valami.:D Én ismerek 20onéveseket akik még nem voltak szerelmesek, és nem fogyatékosak.:P De ha ők énekelnének szerelmes számot, akkor senki nem szólna be, mert hát igen, 20onéves és nyílván tudja mi a szerelem. Muhaha. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr6767615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása