kolibrilina 2009.01.24. 21:53

Állítólag

jövőre össevonják NLGelitet a Kassákszutyokkal.  Ha tényleg megteszik én elhúzok másik suliba. Nem szeretem ezt a helyet, több kívánni valót is hagy maga után, de az oktatás színvonala attól még magas. De ha összevonják azzal a leprateleppel, hát én be nem teszem többet a lábam. Nem fogok mindenféle suttyó paraszttal egy levegőt szívni... Azért jöttünk ide, mert Mo. egyik legjobb gimije. Nem azért, hogy mindenféle paraszttal barátkozzunk. Lehet, hogy sznob vagyok, illetve biztos, de szerintem érhető a felháborodásom. És ezzel nem leszek egyedül. Csak egyelőre erről gondolom igen kevesen tudnak, tekintve, hogy egy 12.esen keresztül jutott el a hír hozzám... Gondolom alsóbb évfolyamoknak nem beszél ilyenekről a Glovi. Na meg, ők jövőre már nem lesznek itt.... GRRRRR

Szólj hozzá!

Címkék: suli

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr42900362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása