kolibrilina 2009.02.01. 22:10

1 év, stb

Igazából bioszt készülök gépelni, mert holnap tz... Elment a napom olvasással kb. Bár, eleve 2kor keltem, így rövid is volt. Befejeztem a Twilightot angolul is, nem tudom mit csinálok míg meg nem jelenik a New moon... Olvashatnám azt is angolul, de azt mondtam, megvárom a magyart és csak Eclipset olvasom majd angolul először is. Nem tudnék várni fél évet rá.:P 

Ma 1 éve, hogy széthullott Gáborral a barátságunk. Meg kell emlékeznem erről.:P Nem akarok sokat írni ehhez. Akkor megmondta, hogy 1 év múlva idegenek leszünk. Igaza lett. Ha később nem úgy alakulnak a dolgok, ahogy, akkor most is fájna. Tudom. Így nem, képes vagyok úgy gondolni a 2 és fél éves barátságunkra, hogy szép volt és örülök, hogy a részese voltam. Ide kellett eljutni ehhez. Abban nem volt igaza, hogy ha eszembe fog jutni még, az is 3 mp-es lesz, mert nem. Azért ennél a dolog sokkal komolyabb volt. Érdekes lenne beszélni vele arról, hogy neki mit jelent ez az eltelt 1 év, de, mint írtam akkor, mikor felhoztam ezt újra itt, erre nincs módom. Talán jobb is így. 

Vártam Pattit, hogy visszajöjjön, azt mondta este még lesz. Hát nem lett. Viszont muszáj elkezdenem a bioszt, sőt, töri felelés is lesz holnap, azt sem ártana átnézni... Még ha lesz egy fizika is ezek előtt... Azt hiszem fenn leszek egy ideig még. Mert angol szavak is vannak. Ami mondjuk 10 perc nekem.:P Nem zavar túlzottan az egész, muszáj volt befejeznem. 

Légzési szervrendszer

- teljes egészében tüdővel lélegzik az ember, a bőr légzés az egész 1%át teszi ki

Felépítése:
-Felső légútak
    - orrnyílás->orrüreg- felül csontos, alul porcos orrsövény osztja függőlegesen két részre, vízszintesen pedig 3 pár porcos orrkagyló további járatokra osztja az orrüreget, ezeknek felületnövelő szerepük van, járatokból nyílnak orrmelléküregek (páros homloküreg és páros orrüreg, páratlan ékcsonti üreg és több rostacsonti üreg)

ÁÁÁ. Nem vagyok képes ilyen borzalmakkal foglalkozni. Inkább angol szavak és töri, de egyiket sem ide. Utálom a légzési szervrendszert. Ennél már csak a csontok unalmasabbak. 4re meg fogom tanulni mindenképp, de először valami kellemesebbel kell rávezetnem magam a tanulásra.:P

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr28917067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása