kolibrilina 2009.02.16. 12:36

Itthon

ücsörgök és ördögi terveket szövögetek. Na jó, csak épp ráuszítottam Gergőt Zsuzsira, hogy adjon neki egy puszit. Ő ezt smárolásra módosította, hát tőlem.:D 

Azért vagyok itthon, mert kisöcsém beteg, anyám dolgozik és valakinek kellett rá vigyázni. Muhaha. Nem csinálok semmit, neki meg szerintem semmi baja. De mindegy.:D 

f4től angolom lesz itthon, Viki anyukája influenzás lett, ezért nem náluk. Be kellene fejezni a házit.:P Na mindegy, ráérek. 

Tegnap kis darabokra törtem a múltkor széttört tükrömet. Elég nagy meló volt, egy szilánkot bele is állítotam az ujjamba, ettől aztán majdnem elvéreztem, de megérte.:D (Elötte meg lenyeltem egy csont szilánkot, amitől kicsit megijedtem, nincs kedvem meghalni.:P) A tükördarabkákat fogtam és felragasztgattam egy pici ezüst tálcára. Nagyon jó lett. Közben néhányszor még megszúrtam magam, de apróság. Szombaton már úgyis szétvágtam az egyik ujjam, mikor olyan 2 kg krumplit kellett fölvágnom. (Akkor sütöttünk apámmal húst, meg ilyenek, ahhoz kellett. A felét még nyersen megettük Mátéval.:P) Nem vagyok egy konyhatündér, bár mostanában több időt vagyok ott, de még mindig elég viccesen festek mikor gasztronómiai alkotásokat próbálok létrehozni... Nem vagyok önellátó. Rájöttem, hogy vicces lesz, ha gyerekeim lesznek, mert a végtelenségig lusta ember vagyok, képes vagyok egy egész napot a szobámban ülve eltölteni, úgy, hogy jóformán ki sem mozdulok, mert anyám a kaját is behozza. Szóval nem tudom mi lesz, ha majd nekem kell ellátni másokat.:P

Most ennyi. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr91946329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása