kolibrilina 2009.06.29. 19:21

Megmenekültem

Múlt héten megjelent egy furcsaság a hasam oldalán, piros folt 2 pici fekete pöttyel. Én addig addig kutattam, míg sikerült dignosztizálni magam, mégpedig, hogy bőrrákom van. Merthogy napoztam... Hihetetlen képeket láttam különböző típusú bőrrákokról, de annak ellenére, hogy nem hasonlítottak a kis foltomra, nem tágítottam első elméletem mellől. Már eltemettem magam, de ma elmentünk dokibához aki ránézett és közölte, hogy övsömör. (Találkoztam kutatásaim során ezzel is, de kegyesen szemet húnytam affölött, hogy a tünetek megegyeznek az övsömör tüneteivel, szemben a rákéval...) Szóval mégsem halok meg. Bár az a lehetőség is risztott, hogy kivághatnak belőlem egy darabot, elég, hogy majd egyszer (anyám sűrgeti) ki kell műttetni egy anyajegyemet amit egyébként én bizarr módon szeretek. De veszélyes lehet.:P Az övsömört egyébként ugyanaz a vírus okozza, mint a bárányhimlőt, szép lassan el is múlik majd, de még jó ideig érezni fogom a helyét. (amit annyira nem értek, mert nem emelkedik ki vagy ilyesmi.) Ami rossz, hogy viszket, néha ég, és a napok során előfordult, hogy egyszerűen csak nyilaláshoz hasonló dolgok történtek ott... Szóval nem a legkellemesebb. A külseje nem ijesztő és nem is nagy viszont nagyobb felületen viszket, mint ahol látszik. Kaptam Aciclovir kenőcsöt (herpeszre is jó) és Polybé-t. 

Arra gondoltam, hogy elmegyek orvosira. Nem azért, mert bármiféle elhivatottság lenne bennem, csak egyszerűen utálok orvoshoz járni, sokkal egyszerűbb lenne, ha el tudnám magam látni. Vagy legalább nem diagnosztizálnám félre magam, hogy aztán a koporsóm tervezgessem.:P Másrészt, érdekel az emberi test, mint olyan (ami látszik abból is, hogy ide vannak gépelve biosz jegyzeteim, mert ilyet pl föcivel nem csinálok.:P), de ha most még csak hajlamaim vannak is a hipochondriára, ha egyszer mégtöbb betegséget ismerek meg egészen biztosan azzá válok. 

Kellemes, szakadó esővel indult a délután, mikor elindultunk szakadt le az ég igen csúnyán, úgyhogy 5 személyes esernyőm ide- vagy oda, a combomon is vizes volt a gatyám. A cipőm vízkiszorítása megszűnt és felúsztam.:P Ezt egy Bridgestone exrém esőgumi sem bírta volna.:P A lényeg, hogy tocsogó cipővel jutottam el az orvoshoz. Aztán kiderült, hogy mégsem megyek Pattihoz, ami nem tett jót az amúgy is feszült hangulatomnak. De, néztem Vad angyalt és Ivo és Mili kibékült, ez pedig segített rajtam. Nem mintha nem vesznének össze a következő 220 részben még naagyon sokszor...:D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr541216148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása